EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Сложните трансакции отказват потребителите

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Сложните трансакции отказват потребителите

mail07:10 | 09.02.2018прегледи 12978 коментарикоментари 0


Един от всеки четирима потребители е отказал трансакция, защото създаването на нов профил изисква твърде много информация. Това показва анкета на технологична компания, проведена сред повече от 5500 потребители и 500 бизнес мениджъри на 11 пазара по света.

35% от потребителите биха извършвали транзакции онлайн, ако има по-малко стъпки.

Изводите от проучването показват, че потребителите очакват онлайн банки и търговци на дребно да направят всичко възможно, за да защитят информацията си и да осигурят сделките си. Почти седем от всеки 10 потребители одобряват протоколите за сигурност, когато извършват онлайн търговия, защото така се чувстват защитени.

Фирмите, от своя страна, са единодушни, че по-точното идентифициране на клиентите ще доведе до реализирането на повече транзакции и съответно до повече приходи. 84% от бизнеса заявяват, че с повишаване на сигурността в самоличността на клиентите, ще се понижи рискът от измами.

Шест от всеки 10 фирми търпят същите или по-големи загуби от онлайн измами в сравнение с миналата година. Тенденциите и моделите на измами продължават да се развиват по целия свят. Повечето фирми (72%) посочват измамите като нарастващ проблем.

Само 40% от фирмите са "много уверени" в способността си да откриват измами. 52% от фирмите все още използват пароли за откриване на и защита от измами.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1048