АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
След неуспеха на HD телевизорите
 14:55 | 09.01.2014
14:55 | 09.01.2014 1453
 1453  коментари 0
коментари 0 
         Как да бъдат съживени продажбите на телевизори? Именно на  този парлив въпрос ще се опитат да отговорят гигантите в  битовата електроника, които вече са обезсърчени и без това от  неуспеха на HD (високо разрешение), на Изложението на  потребителска електроника (Consumer Electronics Show), което отвори врати в Лас Вегас, информира електронното издание на френския всекидневник "Ле-з-еко". Миналата 2013 година бе мрачна за сектора, ако не и катастрофална. Във Франция продажбите се свиха с 15 на сто в  стойностно изражение и с 18 на сто по обем, според Нюрнбергския  институт за пазарни проучвания GfK. През 2014-а с  очаквано свиване от 10 на сто нещата не се очертават  по-благоприятни. 
За да смекчат спада на пазара, производители като Samsung, LG и Sony заложиха на Ultra HD, тези  нови екрани, чието разрешение е четири пъти по-голямо, отколкото на класическите Full HD. LG и Samsung не дочакаха  откриването на изложението и още в края на миналата седмица  обявиха, че ще представят в Лас Вегас два екрана със 105 инча в  диагонал (2,66 метра!) Ultra HD.
Технологията Ultra HD не налага да се гледа от по-голямо  разстояние. Детайлите се виждат дори отблизо. Това би трябвало  да позволи да се увеличат значително продажбите на телевизори с голям екран - сегментът, който отчете нарастване на пазара през  2013 година, коментира Гийом Ро, търговски и маркетингов  директор на Samsung във Франция. Засега на пазара преобладават  телевизори с размер под 60 инча, отбелязват експерти.
| Tweet |  | 



 
                
                
                
  
             
        
           



