EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Рик Кели от Facebook идва в София

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Рик Кели от Facebook идва в София

mail14:10 | 11.10.2011прегледи 391 коментарикоментари 0


На 26 октомври Рик Кели, директор „Продажби” във Facebook, ще вземе участие на Главната сцена на Webit 2011. Социалната медия, в която са регистрирани 2 000 000 българи, ще сподели опит в това, как търговците могат да използват тази мрежа и как да се възползват от маркетинга "от уста на уста". Кели се присъединява към Facebook през юни 2009 г. в качеството си на директор „Продажби” за EMEA и помага за разширяването на рекламните начинания на Facebook-Европа с акцент върху новопоявяващите се брандове, рекламни агенции със среден размер и големи директни рекламодатели. Рик Кели е прекарал 7 години от живота си в създаване и управление на подобни екипи за Yahoo! в Бостън и Барселона.
Социалните медии променят начина на живот на обществата по цял свят. В България все повече се наблюдава тенденцията те да са основният канал за подтикване на обществеността към действия и организиране на събития. Въпросът за компаниите вече не е дали трябва да използват социалните медии, а как ефективно да направят това. „Мерна единица ли е фенът?” Именно този въпрос ще разгледа Мат Морисън, който оглавява „Социални медии” в Starcom MediaVest Group. Той ще презентира на Главната сцена на Webit на 27 октомври и ще сподели как брандовете могат да извлекат полезна и приложима информация от каналите на социалните медии и как да се използват тези данни за изграждането на споделяемо съдържание със социална насоченост.
В същия ден ще бъде разгледана и темата „Ключът към социалните медии: Нуждата от технологии и хора за успех в социалната комуникация” от Елефтериос Хаджийоану, който е мениджър „Нови медии” в s.Oliver и консултант по социални медии и маркетинг в Peopleizers. До края на 2010 г. той е бил глобален мениджър „Социални медии” в Мерцедес-Бенц, където полага основите на представянето и ангажирането на луксозния бранд в социалните медии, провежда многобройни медийни кампании в социалните мрежи и изгражда редица общества, които обхващат милиони души по света.
Главната маркетинг сцена на Webit ще събере над 700 участници, които ще обменят опит и контакти с колегите си от региона и света. Тази година можете да се регистрирате напълно безплатно и да получите достъп до т.нар. отворени театри с теми като мобилен и дигитален маркетинг и реклама, е-търговия и социални медии, представени от доставчици на първокласни услуги и технологични решения в сферата. Сред основните лектори са редица изпълнителни директори, като Артур Банач от NetSprint, Одисеас Доцикас от Thinkdigital, Андри Вийанд от Altex Marketing и др, а програмата включва и представяния на отделните пазари и държави от ЦИЕ и Средния изток.


 


Тагове: Facebook, посещение
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1048