EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Рик Кели: Българите във Facebook 2.2 млн.

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Рик Кели: Българите във Facebook 2.2 млн.

mail16:20 | 27.10.2011прегледи 418 коментарикоментари 0


Повече от 5 000 топ дигитални професионалисти от 45 страни от Централна и Източна Европа се събраха за третото издание на Webit Congress 2011. И тази година, най-посетеното и популярно място на форума бе Главната Маркетинг Сцена. Официалната програма бе открита с презентация на Алекс Йоро, председател и изпълнителен директор на IAB Европа, в която бяха представени интересни данни за дигиталната индустрия в региона, както и за предизвикателствата и възможностите пред онлайн бизнеса. Според Йоро, над 50% от потребителите са на мнение, че са направили по-добри решения за покупки именно благодарение на Интернет.
Денят продължи с презентацията на Марк Бресел, вицепрезидент Глобален маркетинг в Microsoft Advertising. „Добрата реклама се крие в добре разказаната история, която докосва и предизвиква емоция у потребителя. Именно дигиталният свят създава едно ново измерение на тези истории“, сподели Бресел. „Крайно време е рекламодателите да започнат да влагат средства в онези неща, които реално вълнуват потребителите им.“
Една от най-атрактивните лекции несъмнено беше водена от очаквания с нетърпение от посетителите на конгреса Рик Кели, директор продажби във Facebook, който представи интересна статистика от „кухнята“ на социалната мрежа. Кели обясни, че потребителите й в Европа са повече, отколкото в САЩ. Интересен факт е, че 350 милиона души в света използват мрежата през мобилните си телефони, ежедневно 2 милиарда публикации във Facebook са лайквани и коментирани, а броят на логовете е 500 милиона. Средният брой на приятелите, които има всеки от юзърите в мрежата, е 130. „Българите във Facebook вече наброяват 2.2 милиона!“, добави още Рик Кели.
Тази година за първи път в рамките на Webit се състоя събитието GamesVille, което срещна онлайн гейминг индустрията в региона. Сред лекторите бе Мартин Кройцберг, представител на голямата група за масови мулти плеър онлайн игри Travian, който сподели информация за игрите, които развива компанията му и бизнес модела, с който работят. След него се представи Александър Пюти от GameGenetics, компания, която се занимава с продажбата на такива игри, с много интересен модел, делящ печалбите между тях, разработчиците и продавачите на игрите на локално ниво. На форума участва и българската компания XS software, създателите на популярните в България мулти масови онлайн игри Хановете и Булфлийт. Безспорно обаче една от най-интересните презентации от тази сесия беше тази на Майкъл Шейд от Fish Labs Entertainment, който сподели опит относно крос-платформения гейминг - възможността да играеш една игра на различни платформи и да запазваш мястото, до което си стигнал, като след това продължаваш на различна платформа – от компютър на телефон, от телефон на плейстейшън и т.н.
Друга новост тази година е събитието Creative Lounge, посветено на дигиталния криейтив. То събра дизайнери и рекламодатели от Централна и Източна Европа. Първият лектор, Том Адамс, посвети лекцията си на криейтива и през какви фази се преминава, за да се достигне до желания резултат. И шестте лектора в Creative Lounge споделиха, че едно от определящите условия за креативността е работната обстановка, която трябва да предразполага към създаването на добри идеи. „Клиентите винаги забелязват какво им липсва като информация, като данни, и затова трябва да се придържаме към свободен достъп до това“, обясни Едуард Опара, партньор в Pentagram. Сред лекторите бяха още Джейсън Литъл от Landor, Марвин Лиао от Yahoo и др.
За първи път тази година Webit Congress представя и DevCamp Работилницата – мястото, което събра топ-разработчици и уеб девелопъри от Централна и Източна Европа и представителите на водещите световни доставчици на платформи и операционни системи. В рамките на събитието участниците обмениха своят богат опит, контакти и визия за развитието както на платформите, така и на приложенията за тях. Динамичният уъркшоп, воден от Джон Лън, директор Платформи и Интеграция в PayPalX, демонстрира нови решения за онлайн разплащанията и дискутира с разработчиците темата за революцията в начините на плащане.
Огромен интерес предизвикаха т.нар. Отворени театри, чиито лекции до момента бяха посетени от над 1 300 души. Сред разгледаните теми бяха развитието на дигиталния пазар в Сърбия, Турция и Гърция, както и какви са подходящите стратегии за разрастване на един дигитален бизнес от национален в регионален.
 


Тагове: Кели, българи, Facebook
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg