EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Рекламата със спад от 14%

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Рекламата със спад от 14%

mail13:30 | 23.03.2011прегледи 584 коментарикоментари 0


Рекламният пазар през 2010 г. е достигнал малко над 329 млн. лв., което е с 14 % по-малко от 2009 г. Това обяви председателят на Асоциацията на рекламните агенции Красимир Гергов по време на форум на рекламните агенции. По думите му цените на рекламата спрямо 2009 г. са също с подобен спад. Интернет е единственият медиен канал с ръст от 11 %, като очакванията за тази година са този процент да нарасне, беше посочено на форума. При телевизията брутните стойности са на ниво от 2009 г., а нетните са намалели с 10,5 процента. Основните телевизии са намалили цените си през 2010 г. с 5 %. През първите два месеца на 2011 г. се наблюдава известно увеличение на телевизионната реклама спрямо нивата от началото на 2009 г., като увеличението на годишна база се очаква да бъде между 7 и 10 %, отчетоха от асоциацията. Най-осезаемо е намалението на рекламите в пресата - 11 %, като вестниците са почти два пъти по-засегнати от списанията. Спадът при радиото в брутните стойности е около 3 %. Очакванията са 2011 г. да бъде непосилна или последна за някои от печатните издания, а радиото да запази добрата си позиция. Външната реклама намалява с 12 %. Телевизията запазва най-голям дял от брутните рекламни бюджети от всички медии - 65 %, следвана от пресата - 16 %, радио - 8 %, външна реклама - 7 % и интернет 4 %.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1047