EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Реклама на череши, вино, яйца = 1,7 млн. лв.

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Реклама на череши, вино, яйца = 1,7 млн. лв.

mail12:45 | 21.07.2014прегледи 1768 коментарикоментари 0


Агробизнесът получава 1,7 млн. лева за реклама на наши продукти в чужбина по линия на схемата „Промоционални програми”. Плащанията са междинни и се разпределят между четири асоциации. Първият промоционален проект е на Националния съюз на градинарите в България и е свързан с популяризирането на пресни череши в Русия. Промоцията се извършва чрез реклама в електронни, социални и печатни медии. Предвидени са средства за участия в изложения и панаири, продуктови презентации, аудиосъобщения в метрото в Москва и др. По него ще бъдат преведени малко над 340 хил. лева, след като бенефициенът вече е изпълнил част от заложените дейности.
Вторият проект е на Регионалната лозаро-винарска камара „Тракия”, който промотиране на българско вино в Русия и Китай. Финансовата помощ по него се дава за реклама в електронни и печатни медии, PR кампании, посещения на производствени бази и др. Голяма част от средствата ще послужат и за участие на изложения в Москва, Хонг Конг и Шанхай за провеждане на дегустации, както и за провеждането на информационни кампании за потенциалните потребители в различни изби, хотели и ресторанти. За него ДФ „Земеделие” отпуска 340 хил. лева.
Третият проект е за промоция на български яйца и се реализира от Асоциацията на земеделските производители в България. Средствата по него ще бъдат изразходвани за изготвянето на информационни и рекламни материали, за участие на Световния ден на яйцето в Румъния и Гърция, както и участия в различни семинари и кулинарни изложби. По проекта е отпуснато и финансиране за заснемането на филм за производството на яйца. Настоящото плащане по него е за над половин милион лева за промоция на български яйца.

Последният проект е на Асоциацията на млекопреработвателите в България. Промоционалните дейности в него са свързани с участия в международни изложения и панаири в Австралия и Обединените Арабски емирства. В проекта са включени PR събития, заснемане и излъчването на TV спот, информационни и рекламни материали, организиране на семинари и др. За него ДФ „Земеделие” ще отпусне малко над 420 хил. лева за популяризирането на българските млечни продукти.
Промоционалните програми са по Регламент (ЕО) № 3/2008 и 501/2008 и включват дейности по предоставяне на информация за земеделски и хранителни продукти и методите за тяхното производство. Тези дейности включват: връзки с обществеността, реклама, организация на обучения и конференции, промоции в супермаркети и магазини, дегустации, организиране на конкурси, публикации в специализираната преса и интернет, участие в изложби, панаири, национални и международни изложения. Проектите по промоционалните програми са с бюджет до 3 млн. евро.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1048