EUR 1.9558
USD 1.6623
CHF 2.0911
GBP 2.2634
CNY 2.3341
you tube
mobile version

Прясно изпечен хляб - любим на българкия потребител

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Прясно изпечен хляб - любим на българкия потребител

mail12:35 | 19.09.2025прегледи 71 коментарикоментари 0


Прясно изпеченият на място хляб остава сред фаворитите при пазар на българина. Това сочат данните на един от най-големите ритейл вериги у нас – Kaufland България. Близо 3 000 000 броя хляб са реализирани от веригата през последната година, като освен класически селски бял хляб, клиентите често избират специални хлябове – протеинови, със семена и със закваска.

Сред мотивите за избор на хляб и хлебни изделия, клиентите посочват качеството на продуктите. Над 30 от изделията в пекарната са носители на сертификат TÜV Nord, а други 18 продукта носят Clean Label стандарта, което гарантира липса на излишни добавки и качество във всяка хапка.

Баницата продължава да е най-търсеното печиво. По отношение на закуските клиентите на веригата остават традиционалисти, като баницата е предпочитана във всичките й вариации - традиционна, с извара или със спанак. Сезонните печива със сливи, тиква или ябълка също все по-често намират място в пазарската кошница на клиентите.

Сред най-търсените закуски в пекарната на ритейлъра са американските понички. През последната година ритейлърът е реализирал над 1.5 милиона понички, а сред любимите вкусове са донътите с плодов пълнеж и с шоколадова глазура. Все повече интерес набира и по-модерната версия - поничката с бутер тесто – „кронът“.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg