EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Продажба на коли:България + 33%, ЕС +13%

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Продажба на коли:България + 33%, ЕС +13%

mail09:35 | 16.12.2015прегледи 7223 коментарикоментари 0


През ноември продажбите на автомобили в Европа бележат ръст от 13,7 % показват данните на Асоциацията на европейските автомобилостроители. В Испания този ръст е  25,4%, Италия - 23,5%, Франция -11,3% и Германия с 8,9% и по-слаб растеж във Великобритания - 3,8%.

Според същото проучване продажбите на нови автомобили в България са нараснали през ноември с 33,5% на годишна база до 2130 броя автомобили от 1595 преди година и след повишение с 15,4% през ноември. По този показател нашата страна заема трето място сред всички 28 страни-членки на ЕС, изпреварена единствено от Румъния  с ръст от  41,5% и Кипър - 37,3%.

За периода януари – ноември 2015 година регистрацията на нови автомобили в България се е повишила с 14,8% до 21 152 броя автомобили спрямо 18 427 броя през същия период на миналата година, показват данните на ACEA, като по този показател нашата страна е на осмо място в целия ЕС.

За периода януари – ноември продажбата на нови автомобили  успя да изпревари предкризисните нива от малко над 12 милиона нови автомобила, регистрирани за първите единадесет месеца на 2007 година.

Сериозен ръст през ноември бележат продажбите на нови автомобили в Европа на Ford Motor Co. и General Motors Co. (ръст на продажбите съответно с 21% и с 18%), френските компании Renault SA и PSA Peugeot Citrone (ръст съответно с 15% и с 14%), както и на италианската Fiat Chrysler Automobiles NV (повишение с 19%). В същото време продажбите на нови автомобили на Volkswagen се повишават през ноември с едва 2,8% на фона на огромния скандал с фалшивите тестове на отделните вредни газови емисии от нейните дизелови автомобили, но продажбите на цялата автомобилна групировка, включващата и марките Audi, Porsche, Skoda и SEAT нараства с 4,1 процентни пункта. Скандалът обаче продължава да се отразява негативно на компанията, намалявайки нейния дял в европейския автомобилен пазар през ноември до 24,3% от 26,6% преди година (през ноември 2014-а).

 

 

 

 

 

България: 33% ръст при продажба на автомобили

 

България: 33% ръст при продажба на автомобили

През ноември продажбите на автомобили в Европа бележат ръст от 13,7 % показват данните на Асоциацията на европейските автомобилостроители. В Испания този ръст е  25,4%, Италия - 23,5%, Франция -11,3% и Германия с 8,9% и по-слаб растеж във Великобритания - 3,8%.

Според същото проучване продажбите на нови автомобили в България са нараснали през ноември с 33,5% на годишна база до 2130 броя автомобили от 1595 преди година и след повишение с 15,4% през ноември. По този показател нашата страна заема трето място сред всички 28 страни-членки на ЕС, изпреварена единствено от Румъния  с ръст от  41,5% и Кипър - 37,3%.

За периода януари – ноември 2015 година регистрацията на нови автомобили в България се е повишила с 14,8% до 21 152 броя автомобили спрямо 18 427 броя през същия период на миналата година, показват данните на ACEA, като по този показател нашата страна е на осмо място в целия ЕС.

За периода януари – ноември продажбата на нови автомобили  успя да изпревари предкризисните нива от малко над 12 милиона нови автомобила, регистрирани за първите единадесет месеца на 2007 година.

Сериозен ръст през ноември бележат продажбите на нови автомобили в Европа на Ford Motor Co. и General Motors Co. (ръст на продажбите съответно с 21% и с 18%), френските компании Renault SA и PSA Peugeot Citrone (ръст съответно с 15% и с 14%), както и на италианската Fiat Chrysler Automobiles NV (повишение с 19%). В същото време продажбите на нови автомобили на Volkswagen се повишават през ноември с едва 2,8% на фона на огромния скандал с фалшивите тестове на отделните вредни газови емисии от нейните дизелови автомобили, но продажбите на цялата автомобилна групировка, включващата и марките Audi, Porsche, Skoda и SEAT нараства с 4,1 процентни пункта. Скандалът обаче продължава да се отразява негативно на компанията, намалявайки нейния дял в европейския автомобилен пазар през ноември до 24,3% от 26,6% преди година (през ноември 2014-а).

 

 

 

 

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg