EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Пловдив: 33 национални иновации на Панаира

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пловдив: 33 национални иновации на Панаира

mail13:50 | 01.09.2011прегледи 772 коментарикоментари 0


33 национални, 11 европейски и 21 световни новости ще има на Международния технически панаир – Пловдив. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” Иван Соколов – главен директор на Международен панаир – Пловдив. Форумът ще се проведе от 26 септември до 1 октомври 2011 г. „До този момент са заявени 36 прояви с присъствие на над 1800 души от 19 фирми. Това показва, че компаниите продължават да търсят иновации и начини да ги представят пред своите клиенти. На панаира има много новости в национален, международен, европейски и световен мащаб. Новостите винаги представляват интерес и обикновено претендират в конкурса за златни медали”, подчерта главният директор на Панаира.
Отстъпките са една широка гама от гъвкава система за стимулиране участието на компаниите. „За тях има отстъпки, свързани с площите, с услугите, които се ползват, за многократно участие, за обем, за това – колко услуги ползват от нас – в т.ч. реклама. Те са обявени официално. Вече е късно да говорим за отстъпка за ранно плащане, но който се е интересувал, се е записал. Другите отстъпки още действат, но това е цял комплект, свързан с възможностите на компаниите и с условията, които биха изпълнили, за да участват”, обясни Соколов.
Според него във всички случаи се очакват над 100 000 посетители. „Те идват по най-различни поводи – делова програма, активност, демонстрации на автосалона, демонстрации на фирмите. Всички сили са впрегнати на Международен панаир – Пловдив. Из цяла България има реклами, които показват какво ще се случи, имаме международни реклами, които привличат. Интересът към акредитацията на журналисти и официални лица става все по-голям”, изтъкна Иван Соколов.
Всички изненади за гостите са свързани най-вече с новостите, които предлагат фирмите: „Новостите винаги дават определено търсене, защото освен широкия потребител, който се интересува от всичко, идват и много специализирани изложители, които търсят конкретизация в конкретната компания, машина или съоръжение. Всичко това заостря интереса и увеличава числеността на участниците” - каза Иван Соколов.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg