EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Писма и колети по жп релси

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Писма и колети по жп релси

mail07:35 | 14.03.2022прегледи 655 коментарикоментари 0


Добри новини за клиентите на куриерските услуги в Швейцария. SBB Cargo са спечелили обществена поръчка на швейцарските пощи и по този начин сътрудничеството с Swiss Post продължава, съобщава RailFreight. Писмата и колетите ще пътуват по железопътните линии още четири години в Швейцария, след като двете компании удължиха партньорството си до 2026 г.

„Ние сме доволни от удължаването на договора“, коментира Йоханес Крамер, ръководител на логистичните услуги в Swiss Post. Партньорите искат да използват опита си и да го надграждат. „Разчитаме на релсите за високо качество и точност, за да предоставяме надеждно нашите услуги “, каза Крамър.

От години правят това със SBB Cargo, но целта за 2026 г. е още по-впечатляваща. „До края на 2026 г. SBB Cargo ще транспортира 60 товарни влака с писма и колети из Швейцария за Swiss Post всеки ден, спестявайки около 183 550 пътувания с камиони“, казват от компанията за железопътен товарен превоз.

 Цифрите са доста впечатляващи в случая с Швейцария. Въпреки това, повече примери доказват, че изместването на обемите на пощенските и колетните пратки в железопътния транспорт допринася за устойчивото развитие на леката логистика и логистиката на къси разстояния. В Германия например DB Cargo и DHL си сътрудничат вече 21 години, а наскоро разшириха партньорството си. 2% от колетите на DHL в Германия пътуват с товарни влакове. Общата им цел е да увеличат този процент десетократно и да разширят сътрудничеството си в други страни.

Русия също не изостава в транспортирането на такива товари. Руските пощи използват много железопътни товари за транспортиране на поща и колети в огромната територия на страната. Пощенските мотриси се движат между Москва и Владивосток, свързвайки двата края на Русия всеки ден от 2017 г. Интересното е, че RZD Logistics пусна първия международен пощенски влак между Русия и Китай през 2018 г. През април 2020 г. UTLC ERA стартира и първия пощенски контейнер с пълна дължина влакове между Китай и Европа, свързващи Chongqìng, Yiwu, Zhengzhou и Dongguan с Франция и Испания./www.1kam1.com


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg