EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Пивовари срещу злоупотребата с алкохол

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Пивовари срещу злоупотребата с алкохол

mail14:20 | 07.03.2012прегледи 365 коментарикоментари 0


Пивоварите на Европа, представляващи над 3500 производители на бира на стария континент, на специално събитие в Европейския парламент, обявиха своята стратегия с публични ангажименти в подкрепа на действията на европейските власти за намаляване злоупотребата с алкохол. Домакини на събитието в Брюксел бяха евродепутати от Бирения клуб и официалното издание на парламента - списание „Parliament”.
Пивоварите се ангажират да предприемат съгласувани и измерими действия в три ключови направления: подобряване информираността на потребителите, осигуряване на отговорно рекламиране на бира в социалните медии и кампании за намаляване злоупотребата с алкохол, в съответствие с очакванията на гражданите и официалните институции на ЕС. Пивоварите се обединиха около идеята за регулиране рекламите за бира в социалните медии.
По време на срещата в Европейския парламент беше обявено, че националните организации на пивоварите в България, Белгия, Чехия, Кипър, Дания, Германия, Италия, Малта, Полша, Португалия, Словакия, Испания, Швеция, Холандия и Великобритания са представили своите планове за действие и конкретни инициативи в подкрепа на стратегията с публични ангажименти на Пивоварите на Европа. С оповестените действия, българските пивовари ще продължат образователната кампания за превенция употребата на алкохол от лица под 18 години „Родители, разговаряйте с децата си за алкохола”.

През тази година Съюзът на пивоварите ще разшири инициативите, като подпомогне родителите да мотивират децата си да изберат спортните занимания и здравословния начин на живот, а не експериментирането с алкохол. За целта, ще бъдат организирани образователни и публични спортни събития за цялото семейство. В момента тече конкурс за послание, което да предава основната идея на проекта и да стане мото на тазгодишното му издание. Според национално представително проучване на агенция „Синовейт България”, само в периода октомври – декември 2011 посланията на кампанията са достигнали до 13% от пълнолетното население на страната.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg