EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Отворени врати на Мtel

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Отворени врати на Мtel

mail16:30 | 13.04.2011прегледи 1401 коментарикоментари 0


Мобилтел удължава срока за плащане на сметките на 60 дни. Той се отнася за всички фактури издадени от 25 март до 31 май. Това каза изпълнителният директор на компанията Андреас Майерхофер.
Срокът за плащане на фактурите, издадени преди 25 март също беше удължен от 15 на 28 дни и остава валиден. Клиентите на мобилния оператор ще могат да погасят задълженията си изцяло или на вноски, определени от самия абонат. За да се възползва от тази услуга обаче той трябва да е платил предишните си задължения към компанията. Андреас Майерхофер увери, че за миналата година всички фактури вече са изпратени. В близките дни - седмици започват да се разпращат и фактурите за първото тримесечие на тази година. Мобилтел ще разпрати 3 млн. фактури. Първата сметка, която ще получат клиентите през април ще е за дължимото им през март. Забавянето е, за да се преодолее натрупаното закъснение от миналата година. Все още има фактури от миналата година, които не са платени. От средата на май абонатите на мобилния оператор ще започнат да получават фактурите си редовно за изминал месец. "С удължаването на сроковете ние заявяваме, че това е проблем и правим всичко възможно той да бъде решен ", не скри изпълнителният директор. Той сподели, че всеки недоволен клиент го натъжава него – лично, но е неизбежно да има и такива, когато се работи на пазара в такъв мащаб, в какъвто работят те. Андреас Майерхофер изтъкна, че и нивото на събираемост е подобно на това в миналото, както и че М-Тел не губи клиенти.
Мобилтел отвори днес вратите си и показа всички етапи и процеси, през които минава обслужването на клиенти и обработката на разговори. Те показаха Центъра за управление на мрежата, технологичната зала, сървърните помещения, където се съхраняват данните и един от Центровете за обслужване на клиенти. Денонощно в мрежата на мобилния оператор се провеждат и обменят над 15 милиона разговори, sms-и, MMS-и и сърфирания. Центърът за управление на мрежата пък следи денонощно за състоянието й, както и мрежовия оптичен пръстен. Той позволява експертите на компанията да реагират незабавно, когато възникне инцидент. Мобилтел показаха в своята тестова лаборатория, където се изпитва всяка новост, преди да влезе на пазара. Така те демонстрираха например нова услуга, която проверяват в момента – тя позволява човекът, с когото говорите да чува по-добре, ако сте на по-шумно място, например. Дали и кога ще бъде въведена тя все още не се знае. В Центъра за обслужване на клиенти работят 750 човека, които приемат на ден 20 000 разговора, а на година обслужват 8,5 млн. клиенти. В Центъра, който обслужва бизнес клиенти пък на 80% от приетите обаждания се отговаря на 2 – 3 позвъняване в рамките на 20 секунди. От Мобилтел обслужват над 200 000 клиенти на ден , 50 000 от тях в 186 - те магазина на компанията.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg