EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Нови услуги на ЧЕЗ

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Нови услуги на ЧЕЗ

mail14:40 | 15.03.2012прегледи 398 коментарикоментари 0


ЧЕЗ предлага близо 100 услуги на абонатите си, съобщи компанията. Една от най-популярните услуги е безкасовото плащане на сметките, като всеки месец средно 160 хиляди потребители на електроенергия в Западна България я използват.
Създаден е и единен денонощен телефонен център, както и обслужване „на едно гише”.
Статистиката показва, че през последните две години към кол центъра на ЧЕЗ са се обърнали общо 1,5 млн. клиенти. От тях 94% са получили обаждане до 25-та секунда. Близо 100 хил. потребители са се възползвали от автоматичната проверка на сметка. Служителите на ЧЕЗ са обработили 40 000 имейла. Към момента близо 10 000 клиента са подписали договори за обслужване по телефон.
От миналата година клиентите на ЧЕЗ имат възможност да предпочетат по-модерната и удобна електронна фактура вместо да получават хартиена сметка. След въвеждането на услугата на 1 август 2011 г. до момента близо 43 хиляди потребители са предпочели да получават сметката си по имейл вместо в пощенската кутия.
 


Тагове: ЧЕЗ, услуги
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg