АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Нови услуги на ЧЕЗ
ЧЕЗ предлага близо 100 услуги на абонатите си, съобщи компанията. Една от най-популярните услуги е безкасовото плащане на сметките, като всеки месец средно 160 хиляди потребители на електроенергия в Западна България я използват.
Създаден е и единен денонощен телефонен център, както и обслужване „на едно гише”.
Статистиката показва, че през последните две години към кол центъра на ЧЕЗ са се обърнали общо 1,5 млн. клиенти. От тях 94% са получили обаждане до 25-та секунда. Близо 100 хил. потребители са се възползвали от автоматичната проверка на сметка. Служителите на ЧЕЗ са обработили 40 000 имейла. Към момента близо 10 000 клиента са подписали договори за обслужване по телефон.
От миналата година клиентите на ЧЕЗ имат възможност да предпочетат по-модерната и удобна електронна фактура вместо да получават хартиена сметка. След въвеждането на услугата на 1 август 2011 г. до момента близо 43 хиляди потребители са предпочели да получават сметката си по имейл вместо в пощенската кутия.
Tweet |
|