EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Нова жп линия – Москва-Берлин-Париж

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Нова жп линия – Москва-Берлин-Париж

mail15:30 | 29.03.2011прегледи 1100 коментарикоментари 1


Пряк влак руска композиция ще свърже Москва, Берлин и Париж през декември, съобщи днес вицепрезидентът на руската държавна жп компания РЖД Михаил Акулов, цитиран от ИТАР-ТАСС. Първоначално влакът ще пътува по маршрута "минимум три пъти седмично и максимум - пет пъти", посочи Акулов. "Днес съгласувахме с европейските си партньори времето за изминаване на маршрута от 41 часа, но продължаваме да работим по проекта, за да се опитаме да съкратим времето на движение до 40-39 часа", допълни той. Първоначално композициите ще бъдат от вече действащи вагони тип РИЦ, които по-късно ще бъдат заменени от нови вагони, произведени съвместно от Сименс (Siemens) и Тверския вагоностроителен завод. Сега между Москва и Париж се движи пряко само един вагон, което според представители на РЖД е недостатъчно на фона на увеличаването на търсенето на билети за този маршрут, допълва
ИТАР-ТАСС.
 


 
Коментари
 
николай георгиев - 31-03-2011 г. 21:29:23

В миналото/преди 10 ноември 1989 год. имаше директен влак София-Берлин през Будапеща и Прага/пътувал съм по това направление през 1986 год.с туристическа група.По време на пишман-демокрацията/сбъркания ни преход/всякакви ж.п.връзки с Европа бяха прекъснати,а и досега не са възстановени.Монопол по задгранични дестинации имат само автобусите.Вече сме членове на ЕС.Държавите от бившия соц.лагер /сега Централна Европа/са въвели въвели трансевропейските междуградски влакове"Евросити",а Будапеща е включена в мрежата на високоскоростния алианс"Райлтим"чрез австрийският високоскоростен влак "Райлджет"/засега 160км/ч. от Будапеща до австрийската граница/.Фрапиращото ни изоставане не се нуждае от коментар,а от ЕК вече ни скастриха за трагичните железници и за неусвоени евросредства в тази област.Да не се забравя ,че ОП"Транпорт" не означава единсвено само магистрали.Крайно време е в България нещата около ЖП-то да излязат от сегашната "мъртва точка".

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg