EUR 1.9558
USD 1.8118
CHF 1.9990
GBP 2.2736
CNY 2.5044
you tube
mobile version

Ниски рекламни приходи съсипват US вестниците

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Ниски рекламни приходи съсипват US вестниците

mail11:48 | 20.11.2009прегледи 483 коментарикоментари 0


Вестниците в САЩ са продължили да отчитат слаби приходи от реклами през лятото, което увеличава вероятността издателите да приключват финансовата година с най-ниския обем на продажбите си от 80-те години на миналия век, предаде Асошиейтед прес.
Постъпленията от реклами на американските вестници са били $6,4 млрд.през третото тримесечие, което е спад с 28 процента спрямо същия период преди година, показват данни, публикувани снощи от Асоциацията на американските вестници (Newspaper Association of America - NAA).
Продажбите на реклами са основен източник на приходи за вестниците, а те намаляват вече 13 поредни тримесечия. Този срив вече изхвърли от пазара някои издания и доведе до съкращаване на хиляди работни места и закриване на множество издания в страната.
Проблемите в сектора се усложниха тази година, тъй като рецесията изостри предизвикателствата, пред които вече бяха изправени вестниците заради по-евтините алтернативи за реклами по интернет, отбелязва АП.
През първите девет месеца на годината проходите на вестниците са спаднали с 28 процента до $19,9 млрд. Анализатори все още не предвиждат възстановяване на сектора и очакват годишните продажби на вестникарската индустрия да се понижат под $30 млрд. за първи път от 1987 година.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4258