EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Най-продаваните стоки на Black Friday

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Най-продаваните стоки на Black Friday

mail09:20 | 30.11.2016прегледи 2097 коментарикоментари 0


По време на първите три часа на Black Friday електронният магазин  eMAG  регистрира  следните  поръчки и стоки:

Поръчки, достигащи стойност от 14.3 милиона лева с ДДС, с 30% повече от тези през 2015 г.;

100 500 продадени бройки продукти, 16% повече продадени продукти от тези през 2015 г.за същия период;

400 000 посещения;

56% дял на посетителите през мобилни устройства;

Над 13 милиона посетени страници на сайта от потребители;

Първата кола - Toyota Aygo, беше резервирана в първия половин час на кампанията. Първите търсени продукти iPhone 5s, гейминг конзола PlayStation 4 1TB и телевизор LED LG 49”, бяха разпродадени в първите 5 минути на кампанията.

Най-продаваните категории до момента:

Малки домакински уреди: над 13.000 броя

Продукти за дома: над 12.000 броя

Продукти за лична грижа: над 6.000 броя

Компоненти и периферни устройства: над 6800 броя

Телевизори: над  4.000 броя

 

Резултатите на eMAG за Black Friday 2016 са най-добрите исторически резултати в брой продадени продукти и в стойност на продажби, генерирани за 1 ден.
Тазгодишното шопинг събитие донесе продажби на стойност повече от 27,7 млн.лв. и повече от 233 000 бройки продадени продукти, което е със 17% повече от гледна точка на продажби в стойност и с 30% повече – като количество спрямо 2015 г. Най-продаваните категории бяха продукти за дома и декорация, малки домашни електроуреди и продукти за лична грижа с над 71 000 продадени бройки продукти

При обобщени данни този "Black Friday" предостави също така и няколко категории изненада на българския пазар. Това беше първата година, през която се предложи на българите възможността да резервират мотоциклети, скутери, АТВ-та, сглобяеми къщи. По време на кампанията бяха резервирани 13 коли (за сравнение с 9 през 2015 г.), 1 продукт от категории мотоциклети/АТВ-та/скутери и 1 сглобяема къща. Най-скъпият продаден продукт по време на кампанията беше телевизор Smart Android 3D LED Sony Bravia 65” (164 см) на стойност 5999,99 лв.


Тагове: стоки, Black Friday
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg