EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Над 60 млн.лв. е он-лайн рекламата

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Над 60 млн.лв. е он-лайн рекламата

mail06:10 | 04.04.2016прегледи 1486 коментарикоментари 0


На шестото издание на Националния форум на дигиталната индустрия в България бе представено очакваното от всички проучване AdEx 2015, съобщи Дарик. То показа, че нетният обем, който включва и данни за бюджетите за Google и Facebook е близо 62 млн. лева, което значи ръст над 20% (35% се държат от локалните медии, а 65% са при Google и Facebook).

IAB Forum беше под наслов "Digital Run" и посрещна над 300 души, които имат отношение към дигиталния бизнес и развитието му в страната и са представители на медии, агенции и рекламодатели.

Най-сериозен ръст има при видео рекламата, стана ясно от проучването, като за 2015 г. приходите са били близо 4.7 мнл. лева, сравнени с 3 млн. през 2014 г. Това е ръст от 54% и е много показателен за тенденциите. Видео съдържанието ще е водещо при определянето на маркетинг стратегиите.

Около това се обединиха участниците в панела "Дигитален маркетинг", разглеждащ тенденциите в това направление. Мария Атанасова от "Нетинфо" представи резултатите от рекламна кампания на Philips Lumea, които са заложили на брандирано видео съдържание и са постигнали над 200% по-добри резултати от очакваните.

На събитието бе представена и класацията на Топ 100 рекламодатели в интернет, от която стана ясно, че рекламодателите в сектор потребителски стоки са най-много ТОП 50 (19) - 38% и съответно имат 37% от рекламните бюджети в тази класация. Сред един от най-големите рекламодатели се нарежда и Министерство на транспорта.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg