EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Наградите на Forbes за 2012 г.

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Наградите на Forbes за 2012 г.

mail12:45 | 05.12.2012прегледи 819 коментарикоментари 0


Forbes България раздаде за втора поредна година своите бизнес награди, които отличават добрите бизнес практики и насърчават предприемаческия дух в България. На изискана церемония, реализирана с любезната подкрепа на КТБ, късно снощи в хотел „Шератон” – София, изданието обяви победителите в осемте категории на Бизнес наградите на Forbes 2012.

Сред тях най-силно е присъствието на компании от сектора на информационните технологии. Големият победител е технологичната компания „Телерик”, която спечели две първи места – за развитие на човешките ресурси и за обществена дейност - благодарение на иновативната си стратегия и уникалните си бизнес практики. Другата най-добре представила се компания е „Колев и Колев”, която взе наградата за качество на продуктите за втора поредна година, както и две трети места – за развитие на бизнеса и за клиентска политика. Сред финалистите и победителите се отличиха както големи компании, така и малки, но динамични дружества с голям потенциал за растеж. Специалната награда на Forbes за защита на икономическата свобода беше връчена на Института за пазарна икономика.
Тримата финалисти с най-висока оценка във всяка категория получиха специална грамота, а победителите – и статуетка. Ето пълния списък на победителите и техните подгласници.

Клиентска политика
1. Фокс Оптики
2. Мусала Софт
3. Колев и Колев

Развитие на бизнеса
1. Сирма Солюшънс
2. Ол Ченълс Комюникейшън
3. Колев и Колев

Качество на продуктите
1. Колев и Колев
2. Пиер Фабр Дермо-Козметик България
3. Лореал България

Качество на услугите
1. Пиа Матер
2. Висше училище по застраховане и финанси
3. Кемпински Гранд Арена - Банско

Служител на годината
1. Атанас Карагьозов, регионален мениджър, Пощенска банка
2. Елеонора Тодорова, мениджър “Събития”, Джобтайгър
3. Людмил Васев, проджект мениджър, Е-акт

Награда за обществена дейност
1. Телерик
2. Ейвън Козметикс България
3. Кока-Кола ХБК България

Най-добър стартиращ бизнес
1. АйМедиаШеър
2. Смол Фут
3. Чипо Лабс

Развитие на човешките ресурси
1. Телерик
2. Ол Ченълс Комюникейшън
3. Кока-Кола ХБК България

“Това са нашите герои, оценени от независимо жури за забележителните им постижения в бизнеса. Ние във Forbes се възхищаваме на техния успех и се надяваме той да вдъхнови повече предприемачи да бъдат по-активни, по-креативни, по-иновативни и да следват мечтите си, независимо от предизвикателствата”, казва Йордан Матеев, главен редактор на Forbes България.
Всяка една от компаниите, участвали в Бизнес наградите на Forbes, e заслужила да бъде номинирана и да спечели и да се надяваме, че онези които тази вечер не са сред победителите ще бъдат призьори догодина“, заяви председателят на КРИБ Огнян Донев, който бе и почетен гост на събитието.
Получените 99 кандидатури бяха оценени по методология на Forbes, гарантираща коректността на крайния резултат, от 10-членно жури, съставено от представители на бизнеса.

• Григорий Вазов, президент на Висшето училище по застраховане и финанси;
• Илиан Зафиров, член на управителния съвет и изпълнителен директор на Корпоративна търговска банка;
• Лъчезар Богданов, управляващ партньор в Industry Watch;
• Любен Белов, управляващ партньор в LAUNCHub;
• Мария Шишкова, управляващ съдружник на AIMS Human Capital;
• Николай Гърнев, партньор в Ernst&Young;
• Огнян Донев, председател на КРИБ и главен изпълнителен директор на Софарма;
• Радостина Манахова, управляващ партньор в MMD Partners;
• Станимир Каролев, основател и председател на Съвета на директорите на Карол;
• Христо Илиев, основател и главен изпълнителен директор на AG Capital и председател на Сдружението на фамилния бизнес в България.

Николай Гърнев от Ernst&Young представи анализ на факторите, които допринасят за успеха на фирмите в условия на криза. Прегледът на всички 99 кандидатури показва, че се открояват ясно три основни и характерни за всяка компания фактора. Сред тях са човешките ресурси, иновативността и гъвкавостта на бизнеса в условия на криза. „Интересното е, че кризата е също и мотиватор за успеха и то особено за по-малките компании“, подчерта Гърнев при представянето на резултатите.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg