EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

МЕТРО откри логистичен център

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

МЕТРО откри логистичен център

mail06:50 | 20.12.2017прегледи 14549 коментарикоментари 0


Министърът за Българското председателство на Съвета на ЕС 2018 Лиляна Павлова и Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на МЕТРО България, откриха новия логистичен център за доставки на компанията, който ще гарантира навременното зареждане на столичните хотели и ресторанти с 3000 вида хранителни продукта и напитки. Броят на обслужваните ХоРеКа клиенти (хотели, ресторанти, кетъринг) се очаква да надхвърли 1000 през 2018 година. Логистичният център за доставки на МЕТРО се намира на бул. „Ботевградско шосе“ и е с площ от над 6000 квадратни метра. Инвестицията в него надхвърля 4 милиона лева, а бизнесът по доставки се обслужва от 85 служители.

През първите шест месеца на 2018 г. софийските хотелиери и ресторантьори ще посрещнат над 22 000 делегата по време на Българското председателство на Съвета на ЕС. Една от целите на Българското председателство е да представи пред гостите страната ни чрез нейната богата култура, история, традиции, обичаи, включително и националната ни кухня. Българските храни са в основата на асортимента както на магазините на МЕТРО, така и на платформата за доставки в София. Над 70% от целия асортимент от храни, консерви, плодове и зеленчуци, млечни продукти, вино и други, предлагани чрез платформата за доставки, са от български земеделски производители. При месото българското производство достига 80%, а българският асортимент при млечните продукти достига 70%.

„МЕТРО се стреми непрекъснато да развива връзката си със своите клиенти, предлагайки им продукти и решения, които да допринесат за техния успех.“, казва Атила Йенисен, Главен изпълнителен директор на компанията. „За МЕТРО FSD платформата е стратегически проект и сериозна инвестиция. Тя представлява иновация за целия бизнес. С нея ние поставяме клиентско обслужване на много по-високо ниво. Нашата платформа за доставки ще помогне на ХоРеКа клиентите ни да посрещнат гостите на София по-добре, като им осигури и възможност да представят кулинарната традиция на България чрез качеството и подбора на доставяните от МЕТРО продукти.“

Платформата за дистрибуция на хранителни продукти (Food Service Distribution Platform – FSD) спестява на хотелиери и ресторантьори времето за пътуване и пазаруване в магазин, намалява транспортните им разходи и им дава възможност да се концентрират в работата по обслужване на своите гости и управлението на останалия си бизнес. Клиентите на МЕТРО могат да заявяват денонощно необходимите за заведенията си храни и продукти през специална онлайн система за електронни поръчки. Заявките им се получават на FSD платформата, а необходимите продукти се подбират и подреждат от екипа на платформата през нощта и до сутринта на следващия ден в специални контейнери, които се доставят по предварително определен график и маршрут от камионите на МЕТРО до вратата на техните обекти.

Наличието на преимуществено български асортимент, предлаган на ресторантьорите в София и страната е в резултат на двегодишната работа на МЕТРО по проекта му „Произведено с грижа в България“, по който над 200 земеделски производители на плодове и зеленчуци, както и над 100 производители на месо, развиват подбрани от компанията сортове и различни видове животински продукти, подходящи за успешния бизнес на професионалните клиенти на МЕТРО.

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg