EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Любимите марки в България

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Любимите марки в България

mail06:15 | 14.05.2014прегледи 1572 коментарикоментари 0


Сп. Регал
Резултатите от първото българско изследване QUDAL – QUality meDAL – DEEPMA, проведено през март тази година от швейцарската организация ICERTIAS – International Certification Association GmbH, показват, че ако средностатистическият българин разполага с неограничено количество пари и ако купува само въз основа на качеството, той би купувал "Верея" (категория: мляко); "Нескафе" (категория: разтворимо кафе); "Капи" (категория: плодов сок); "Михалково" (категория: минерална вода); "Нивеа" (категория: крем за лице); "Хюлет-Пакард" (лаптопи); "Адидас" (спортни стоки). Проучването е проведено онлайн сред 1200 български граждани, ползващи интернет и на възраст над 15 г., съобщиха от агенция APRA.

Изследването QUDAL в България обхваща над сто търговски и нетърговски категории (напр. най-качествено мляко, най-качествен автомобил, най-качествен български певец и т.н.).

Акцент върху качеството

В рамките на изследването QUDAL – QUality meDAL всички участници са запитани какво биха купили и използвали, ако парите са без значение и ако се интересуват единствено от качеството при вземането на решение за покупка и консумация.

Изследването QUDAL – QUality meDAL обрисува напълно нова картина на България и на българския пазар и разкрива какво мислят българите за предлаганото качество и начина, по който те го разпознават и оценяват.

Изследването QUDAL – QUality meDAL не измерва пазарен дял, нито силата на една марка, а само опита и мнението на потребителите за това кой, според тях, предлага най-високо качество в определени категории в тяхната страна.

Според резултатите от изследването най-качествените автомобили на българския пазар са с марка "Мерцедес". На въпроса "Коя е най-добрата група в света", по-голямата част от българите са отговорили с "Metallica". В категорията за най-добър музикален изпълнител първото място заема Пласидо Доминго. Според българите Меси е най-добрият футболист в света, а ФК "Барселона" е най-добрият спортен клуб.

По отношение на качеството на хора, проекти, организации и др. анкетираните са посочили Григор Димитров в категорията за най-добър спортист в България и футболен клуб ПФК "Лудогорец Разград" в категорията за най-добър български спортен клуб.

Като най-добра българска група по-голямата част от запитаните в анкетата на QUDAL са посочили ФСБ, а в категорията за най-добър български изпълнител – Лили Иванова.

Изследването QUDAL – QUality meDAL се провежда в пълно съответствие с разпоредбите на Международния кодекс за пазарни и социални изследвания, приет от Международната търговска камара (ICC) и Световната асоциация на научните експерти (ESOMAR).

Изследването QUDAL не измерва пазарния дял или силата на дадена марка, а единствено опита, удовлетвореността от качеството на услугата и предлагането на пазара, въз основа на мнението на анкетираните.

 

 


Тагове: марки, България
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg