АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Любими марки в България
07:50 | 13.07.2017 9658 коментари 0
Проведе се деветото издание на „Любимите марки”, на което бяха връчени сертификатите на единствената потребителска класация у нас“.
Марките REFAN и HAPPY BAR&GRILL са любимите български марки на потребителите.
Част от марките тази година стигнаха до трети кръг в повече от една категория. HAPPY BAR&GRILL грабна приза в два раздела – „Заведения“ и „Българска марка“ – „Храни и напитки“. Брандът REFAN стана първенец в две категории – „Козметика“ и „Българска марка“ и събра най-много потребителски гласове във финалния кръг на класацията, с което си спечели титлата „Любима марка“ на българския потребител за 2017 г. Credissimo пък беше определен за любима марка в категория „Финансови институции“ и грабна второ място в раздел „Българска марка“. Бор Чвор бе избран от потребителите в три категории – „Млечни продукти“ (първо място), „Традиционни български продукти“ (първо място) и „Българска марка“ – „Храни и напитки“ (трето място). Mtel спечели потребителския вот в две категории – „Телекомуникации и интернет и „Любим работодател“. Брандът Harmonica бе отличен също в няколко категории – в раздел „Био продукти и супер храни“ (първо място), в „Иновативни марки“ (трето място), в „Ядки, чипс и солети“ (трето място), в раздел „Захарни изделия“– „Бисквити и вафли“ (трето място). А ЛАКТИМА БАЛКАН пък стигна до второ място в категориите „Млечни продукти“ и „Био продукти и супер храни“. Марката Tesy бе класирана на второ място в раздел „Бяла и черна тхника“, и на трето място в категория „Българска марка“. BILLA бе избрана за втора поредна година за Любима марка в категория „Търговски вериги“ и грабна трето място в раздел „Любим работодател“. А Hewlett Packard Enterprise Company бе избран за №1 в раздел „IT и софтуерни продукти“ и спечели второ място в категория „Любим работодател“.
В категория „Високо алкохолни напитки“ предпочитана марка е Johnnie Walker, в раздел „Вино и винарски изби“ надпреварата спечели Ooh La La. Потребителите предпочетоха Сокове BBB в раздел „Безалкохолни напитки“. А първенството в категория „Бутилирани води“ за трета поредна година спечели българският бранд Хисар. Предпочитаната марка кафе на българския потребител за втора година е Spetema. Солети Златна Добруджа спечели потребителския вот в новооткритата категория „Ядки, солети и чипс“. В „Захарни изделия“ приза отново грабнаха Бонбони Черноморец, а в „Захарни изделия“ – „Бисквити и вафли“ първенството за втора поредна година спечели българският бранд ПРЕСТИЖ. В категория „Месни продукти“ първо място потребителите отново отредиха на ТАНДЕМ, а в раздел „Млечни продукти“ най-много гласове за втора поредна година събра родната марка БОР ЧВОР. Майонеза Краси пък стана №1 в раздел „Майонези лютеници и сосове“, а в био брандът Harmonica пък грабна приза в „Био бродукти и супер храни“. Weleda спечели първото място в категория „Био и натурална козметика“, а в раздел „Дермо и медицинска козметика“ голямата награда потребителите отново присъдиха на международния бранд Bioderma. В поредните две нови категории – „Бебешка козметика“ и „Бебешки и детски продукти“ първото място потребителите отредиха съответна на брандовете Sudocrem и Hipp. В раздел „Автомобили“ тази година първото място спечели BMW, а предпочитаната марка в категория „Бяла и черна техника“ отново е Samsung. Happy Bar&Grill – традиционен победител в раздел ЗАВЕДЕНИЯ. Focus-news.net отново е №1 в раздел „Уеб медии и сайтове“, а Radio Fresh този път грабна титлата в категория „Радио“. NOVA е предпочитаната телевизия в тазгодишното издание на „Любимите марки“, а Дженерали отново грабна приза в категория „Застрахователни компании и брокети“. В раздел „Фармацефтични продукти – класически“ надпреварата спечели No Spa, а във „Фармацефтични продукти – хомеопатични и добавки“ на първо място се класира Doppelherz. Zornica Sands стана първенец в раздел „Туристически комплекси и хотели“.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg