EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Лукс ли е хубавата баня в български хотел?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Лукс ли е хубавата баня в български хотел?

mail15:30 | 27.01.2012прегледи 689 коментарикоментари 0


Само 20% от българските хотели оборудват всички свои стаи с вани. Това са предимно висок клас бизнес хотели, като при 87% от петзвездните хотели всички бани са оборудвани с вани. При 22% от хотелите с вани са оборудвани само луксозните стаи и апартаментите. 24% от българските хотели не поддържат нито една стая с вана, като преобладаващо сред тях са летни ваканционни и хотели с три звезди. Това сочат резултати от национално количествено изследване сред хотели, проведено от „Идеал Стандарт – Видима” АД, което изследва състояние и нагласи за реновация на санитарно оборудване за бани на българските хотели.

Също според резултатите от изследването близо 73% от българските хотелиери не планират да подменят санитарното оборудване в баните през 2012г. Над 30% от хотелите не са подменяли санитарното оборудване в баните от построяването си, 12% от запитаните извършват подмяна на санитарно оборудване в баните на всеки 1-2 години и само около 8% от запитаните посочват, че постоянно извършват частична подмяна на санитарното оборудване за баня.

„Лукс ли е хубава баня в българските хотели? Добре оборудваната и уютна баня е важна част от имиджа на всеки хотел, която пряко влияе върху удовлетвореността на гостите им. Днес посетителите в хотелите имат високи изисквания по отношение на баните, които надхвърлят законовите изисквания за категоризиране и оценяване на хотелите. Първото, което правят гостите, влизайки в хотелската стая, е да погледнат санитарното помещение. Те очакват банята да е място, гарантиращо им спокойствие и осигуряващо условия за релакс, уединение, размисъл и удоволствие. Банята трябва да е чисто и атрактивно кътче, от което да останат възхитени”, казва Христо Караиванов, директор маркетинг и продажби на „Идеал Стандарт – Видима”АД. „Клиентите изискват все повече срещу парите си, а банята е една от най-значимите зони, определящи дали ще останат доволни от посещението си и ще се върнат отново. Това е често пренебрегвао факт, но една сравнително малка инвестиция в модернизиране на баните в хотела носи висока възвръщаемост от удовлетворени клиенти”, допълва той.
Потребителите отдават голямо значение на банята в своето ежедневие и я използват както за все повече рутинни хигиенни дейности, така и като стая за красота, игра, отмора и интимни моменти. Припомняме, че според резултатите от общоевропейско потребителско проучване, проведено в началото на 2011г. от Идеал Стандарт Интернешънъл, банята играе ключова роля и се е превърнала в съкровено, лично пространство, където хората намират необходимите условия и се отдават на разнообразни дейности. На въпроса „Защо в банята?” най-често срещаните отговори сред запитаните са уединението, наличието на необходимите продукти и оборудване, наличността на вода, тихата обстановка.

Голяма част от хотелите в България са построени след 1990 година, и то предимно в периода 2001-2005г. – около 39% и след 2006г. - почти 30%, показват резултатите от изследването. Над една-трета от разгледаните хотели не са подменяли никога оборудването си за баня, като основен дял сред тях имат пет-звездните, основната част от които са построени в последните години и качеството е бил основен критерий за избор на доставчик на санитарно оборудване за бани. Значителен е и делът на тези, които в близките години, между 2006-2009 са ремонтирали своето оборудване, като тук попадат всякакви обекти – независимо от категорията или типа хотел.

 


Тагове: хотели, баня, вана
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg