EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Колективното пазаруване бележи ръст

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Колективното пазаруване бележи ръст

mail14:40 | 18.03.2014прегледи 4489 коментарикоментари 0


 През изминалата година секторът на колективното пазаруване у нас е отбелязал ръст от 20%, става ясно от данните на трите най-големи агрегатора на оферти за групово пазаруване - Vsichkioferti.bg, Eha.bg и Oferto.bg. Най-големият сред тях - Vsichkioferti.bg - отчита над 500 000 закупени ваучера и спестени над 18 милиона лева от потребителите през отминалата година. Наблюдава се над 50% ръст в плащанията с кредитни карти, въпреки че все още предпочитания метод за плащане остава Easypay. Най-купувани са туристическите оферти (65-70% от всички продажби по този начин), като преобладават продадените ваучери за почивки в България, следвани от тези в Гърция, уточняват от компанията. На второ място по продажби са офертите от категория красота, които включват предложения за маникюр, фризьорски услуги, козметика и други.

"Възходящата тенденция от миналата година се запазва и през първите месеци на 2014 г. и аз очаквам ръстът от 20% да се запази и през този период. Според мен причините за това са в реалната добавена стойност, която потребителите получават от сайтове като нашия и фактът, че през отминалата година сме успели да им спестим сумата от 18 милиона лева е достатъчно показателен” - обяснява Теодор Кафеджиев, собственик на VsichkiOferti.bg. Според него този тип уебсайтове вече са се наложили в българското общество като един от най-популярните начини за изгодно закупуване на продукти и услуги, а агрегаторите на оферти, като създадения от него проект, играят ключова роля в този процес, улеснявайки потребителите и предлагайки достъп до много по-голям брой оферти на едно място.

Проверка на трафика в агрегаторите на оферти за групово пазаруване показва, че интересът към този тип платформи се увеличава значително с наближаването на празници, когато най-активно се пазаруват ваучери за почивки.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg