EUR 1.9558
USD 1.8018
CHF 1.9937
GBP 2.2783
CNY 2.4960
you tube
mobile version

Кой променя онлайн разплащанията?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Кой променя онлайн разплащанията?

mail08:03 | 12.02.2020прегледи 1041 коментарикоментари 0


Експертите на BusinessInsider посочват няколко важни тенденции, които променят платежната индустрия.

Ето и определените от тях 5 фактора, които променят онлайн разплащанията:

IT компаниите

Те могат да получат значителен дял от пазара на финансови услуги, който в САЩ се оценява на 1.35 трилиона долара. Този дял може да достигне 40%. По този начин, клиентският сегмент, например на Amazon Prime включва 90% от домакинствата с годишни доходи от 112 000 долара и по-високи. По данни на компанията, една трета от Prime абонатите вече използват предложения метод на плащане на Amazon - Amazon Cash.

Поколението Z

В момента в САЩ има 68 милиона представители на поколението Z (родени след 1995 година) с обща покупателна способност от 143 милиона долара. 93% от родителите на децата от поколението Z казват, че техните деца оказват значително влияние върху семейните разходи. Повече от половината от представителите на поколението Z използват цифрови разплащания поне веднъж месечно, за да пазаруват.

Социалните мрежи

Пазарът на социална търговия в САЩ през 2019 г. се оценява на 22 милиарда долара. Според анализатори, до 2024 г. той ще нарасне до 84.2 милиарда долара. 58% от потребителите казват, че социалните мрежи влияят на решенията им за пазаруване. Средно потребителите по света прекарват 2 часа 20 минути в социалните мрежи. 39% от потребителите във Великобритания на възраст между 16 и 24 години правят покупки през уебсайта на продавача, като достигат до него чрез Instagram.

Електронната и мобилната търговия

Пазаруването с персонален компютър остава най-популярната форма за онлайн пазаруване. Анализаторите прогнозират, че този сегмент ще нарасне до 555 милиарда долара до 2023 г., което представлява половината от всички онлайн продажби в САЩ.

Мобилната търговия ще нарасне с 24% до 2023 г. и ще съставлява 39% от всички онлайн покупки в страната.

Поръчка на стоки

В момента само 34% от потребителите са напълно доволни от поръчката на стоки при покупка в магазини за хранителни стоки. Експерти прогнозират, че до 2024 г. броят на магазините, работещи с предварителни поръчки, ще нарасне до 10 000. Обемът на офлайн плащанията с карти ще се увеличи до 2024 г. с повече от 20 милиарда долара./източник: Инфосток


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg