EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Какво променя Facebook?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Какво променя Facebook?

mail09:02 | 03.05.2019прегледи 785 коментарикоментари 0


Създателят на Фейсбук Марк Зукърбърг обяви редица промени в социалната мрежа и някои от най-популярните приложения в света с цел по-добра защита на личните данни на потребителите. 

Светът е все по-свързан и повече от всякога ни трябват по-тесни връзки, заяви Зукърбърг при представяне на промените. 

"Бъдещето е лично. Това е следващата глава за нашите услуги".

За да поставят поверителността на данните на първо място, съобщенията в приложението "Месинджър" ще бъдат изцяло кодирани и Фейсбук няма да вижда написаното. Няма да се прави и перманентен запис на съобщенията както досега. 

Групите ще станат централни за нюзфийда във Фейсбук и вероятно ще бъде сменен и типичният за приложението син цвят. 

Инстаграм започва изпитанията на "частен брояч на лайкове", което означава, че броят на лайкове на дадена публикация може да е видим само за автора ѝ.

Методът за защитени плащания чрез приложението "Уатсап" (WhatsApp), който компанията тестваше в Индия, ще бъде въведен и в други държави по-късно тази година.

Новият дизайн и функции на приложенията са директен отговор на критиките за това как компанията на Зукърбърг защитава личните данни на потребителите. 

"Разбирам, че много хора не вярват, че сме сериозни в това. Знам, че репутацията ни относно личните данни не е особено силна в момента, и това е меко казано. Но съм твърдо решен да променим това и да отворим нова страница за продуктите ни".


Тагове: Facebook, промени
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4101