EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Какво промени Google в търсенето?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Какво промени Google в търсенето?

mail13:00 | 29.02.2012прегледи 1031 коментарикоментари 0


Само преди по-малко от 36 часа от Google обявиха промените, които са били направени през месец февруари. Официалният блог на Google съобщава, че са били направени цели 40 промени в алгоритъма, които имат за цел да подобрят резултатите в SERPs. Така, на практика от компанията продължават да правят опити да направят своя продукт още по-добър и да останат неизменни лидери при търсещите машини в глобален мащаб. В тази статия искаме да ви представим някои от най-очевадните промени, които са направени от Google.

По-добра категоризация на така наречените sitelinks или с други думи линкове към вътрешни страници, които се появяват в SERPs. От Google ще се опитат да филтрират така резултатите от търсенията, че потребителят да не вижда повече от един сайт-линк, а не два едни и същи. След това подобрение потребителите няма да виждат дублирани snippets.
Snippets, които ще виждаме, вече ще са свързани в по-голяма степен със съдържанието на сайта, отколкото със самото търсене по дадена ключова дума или фраза.
Търсенията във видео социалната мрежа YouTube вече ще показват резултати, които ще са базирани до голяма степен на локално търсене. По този начин, когато започнете да изписвате вашата ключова дума или фраза, предложенията, които ще ви се предоставят, ще бъдат съобразени до голяма степен с вашата географска локация.
По-голямо внимание ще бъде обърнато на официалните страници. Това означава, че при дадено търсене страницата на компанията, предлагаща този продукт, е много по-вероятно да излезе на челна позиция, отколкото блог, новинарски сайт или друг вид сайт.
Подобрение, водещо до по-големи рестрикции що се отнася до auto suggest функцията, предлагана от Google. Така резултатите, които ви се предлагат като възможни комбинации от думи и фрази, ще бъдат едно ниво по-добри, когато говорим за обидни и мръсни думи.
Известни промени при търсения, използващи функцията „site:“. За съжаление това е строго индивидуално за всеки един сайт. Според Google резултатите, които ще получавате, ще бъдат повече от преди.
Подобрение в алгоритъма, касаещо предишни търсения. По този начин, ако вие сте логнат с вашия Google профил, резултатите, които ще виждате след дадено търсене, ще бъдат по-добри от преди. Това ще стане факт благодарение на промените, направени в алгоритъма за индексиране.
Що се отнася до резултатите в SERPs вече ще можете да виждате резултати, касаещи не само вашата ключова дума, но и синоними на нея. До този момент тази опция бе валидна само за английски, но от Google твърдят, че вече е на лице и за други езици.
Резултатите, които виждаме в Google Images, ще бъдат много по-пресни, така да се каже. Там ще се появяват много по-често нови снимки, които касаят дадена ключова дума или фраза.
По-прецизни резултати за търсения на холандски, португалски и италиански що се отнася до резултати водещи до 404 страници. Така потребителите ще попадат много рядко на подобен резултат, който на практика не им върши особена работа.
Вече можете да се възползвате от Shopping Rich Snippets, които ви позволяват да покажете цена и наличност на даден продукт още в SERPs. Това е страхотен стимул за потенциалните ви клиенти. От Google твърдят, че освен за САЩ, Япония и Германия, услугата вече е налична и в глобален мащаб.
Поредно подобрение, касаещо свежестта на информацията. Всеки един от нас трябва да е на ясно, че най-голяма сила след линковете има свежестта на съдържанието. Google работят все повече и повече върху това.
Сериозна промяна е направена спрямо оценката на линковете, сочещи към сайта. От Google обявиха, че системата за анализиране на тези линкове, която са използвали до този момент, е променена напълно. Все още обаче не знаем в каква посока.

Резултатите, свързани с локално търсене, ще станат все по-релевантни от преди благодарение на ъпдейт, направен в алгоритъма на Google.

За съжаление на някои SEO специалисти се появиха ясни индикации за спадане на Page Rank-а на доста сайтове. Според някои специалисти, които се изявяват в уеб пространството чрез своите компетентни коментари, това се дължи именно на промените, направени в „девалюацията“ на линкове. Сами можете да се сетите, че подобни мерки създават ефекта на снежната топка, а от това губят милиони сайтове по света, разчитащи само и единствено на линкове. Така че запрягайте ръкави и пишете, че няма друго спасение освен социални линкове и свежо съдържание./източник:SocialEvo.net

 


Тагове: Google, промени
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Новите пенсионери през 2023

15:05 | 04-03-24 | 1039