EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Инициативи на Billa & Lidl

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Инициативи на Billa & Lidl

mail12:33 | 06.03.2017прегледи 7239 коментарикоментари 0


BILLA България даде официален старт на второто издание на националната кампания „Ние обичаме България“. Проектът е дългосрочен и цели подпомагането на паметници на културата и природни забележителности, които се нуждаят от ремонт и поддръжка. На пресконференция бе обявено, че тази година търговската верига ще подкрепи Мадарския конник. Ще бъдат осигурени финансови средства за облагородяването на района, оборудването на информационния център и въвеждането на иновативни технологии, така че

Националният историко-археологически резерват „Мадара“, където е разположен и релефът, да се превърне в атрактивна туристическа дестинация. Официални партньори на инициативата са Министерството на културата, Министерството на туризма, Министерството на младежта и спорта и Столична община.

Кулминацията на кампанията „Ние обичаме България“ ще бъде грандиозен благотворителен концерт в подкрепа на Мадарския конник на 31 май от 20.00 ч. в зала „Арена Армеец“. Едни от най-любимите български изпълнители ще зарадват публиката с най-хубавите фолклорни, поп, рок и хип-хоп песни. Силвия Кацарова, Теди Кацарова, D2, 100 кила, Орлин Павлов, Панайот Панайотов, 100 каба гайди, ансамбъл „Българе“, Преслава, Десислава, Славка Калчева и Ивелина Колева припознаха каузата и с радост се съгласиха да участват безвъзмездно в концерта. Билетите са на символичната цена от 10 лв. и могат да бъдат открити във всички магазини на BILLA в София, както и в мрежата на Тикетпро.

Събраните средства ще бъдат дарени за реставрацията на Мадарския конник. Всеки, който желае да подкрепи инициативата, може да го направи и като закупи брандирана торбичка за пазаруване от плат на цена от 3,99 лв., като 1 лев от всяка продадена бройка ще отива за каузата.

Като част от кампанията „Ние обичаме България“ в периода от 25 март до 30 април на паркингите на магазините на BILLA в 20 града в страната ще се провеждат безплатни уроци по народни танци. В тях може да се включи всеки, който проявява интерес към фолклора и има желание да научи най-популярните български хора.

„Lidl – за твоето дете“ – това е името на новата инициатива, с която Лидл България заявява дългосрочния си ангажимент към грижата за децата. Тя включва серия от активности в три основни и важни области – здравословното и балансирано хранене, спорта и активния начин на живот и образованието и развитието на талантите.

Като първа стъпка именно в областта на образованието и знанията е началото на партньорството между Лидл България и детския научен център Музейко. Благодарение на него всяка втора неделя от месеца деца и родители ще могат да посещават центъра на символичната цена от 2 лева. Така с помощта на „Lidl Неделя в Музейко“ необятният свят на науката става още по-достъпен за малки и големи. Това е и една от водещите цели на инициативата – да превръща знанието в приятно, лесно и достъпно приключение, да дава шанс на малките да научават нови неща и да бъде полезна на родителите в грижата за техните деца.

Още на 12 март /неделя/ родители и деца ще имат възможността да се запознаят отблизо с „Lidl – за твоето дете“, като станат част от първата „Lidl Неделя в Музейко“. С помощта на забавни работилници по здравословно хранене, спортни приключения, загадки и много други изненади, инициативата ще предизвика и забавлява малки и големи в най-увлекателния научен център.


Тагове: Billa, Lidl кампании
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg