EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Е-проверка на сметка: почти 100%

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Е-проверка на сметка: почти 100%

mail13:30 | 14.03.2012прегледи 646 коментарикоментари 0


Повече от 90% от клиентските проверки за сметки през 2011 г. са извършени през интернет страницата на ЕVN България, съобщи компанията. От общо 5 542 000 проверки за сметки, направени през миналата година, почти 4,9 млн. от тях или близо 90% са направени през интернет страницата на дружеството. Останалите около 660 000 справки са направени чрез специализирания телефон за автоматична проверка на сметка 0700 10 207. Средно на месец през 2011 г. са извършени повече от 461 000 справки за фактури по интернет или по телефон. За 2011 г. общо 501 185 клиенти са потърсили консултация или съвет по телефона с ЕVN България, използвайки денонощния телефонен център при отдел “Клиентско обслужване” на ЕVN България. От тях 78% са осъществили контакт със сътрудник на компанията до 20-та секунда, с което ЕVN България продължава тенденцията да поддържа бързина на приемане на обажданията. На засилена популярност се радва и услугата на ЕVN България за обслужване на клиенти по електронната поща на дружеството- info@evn.bg, чрез която през 2011 г. са обработени над 14 200 сигнала. Запазва се високото ниво на обслужване при подадените клиентски жалби като през 2011 г. общо 9817 клиенти или по-малко от 1% от над 1,5 млн. клиенти на дружеството в Югоизточна България са подали жалби. От тях 924 броя са дошли от клиенти на EVN България Топлофикация в Пловдив. Данните сочат, че на 7094 жалби или около 72% от общо постъпилите сигнали е отговорено в рамките на 5 работни дни – при нормативно определен срок за даване на информация от 30 дни. Телефонният център при отдел “Клиентско обслужване” на ЕVN България беше открит през 2007 г. като беше оборудван със съвременна телекомуникационна техника и софтуер, които позволяват да се предоставя бърза и точна информация на всеки клиент. Общо за времето от създаването си през 2007 г. досега сътрудниците в отдел “Клиентско обслужване” са обслужили повече от 2 млн. обаждания от клиенти.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg