EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Драматична промяна във Фейсбук

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Драматична промяна във Фейсбук

mail07:45 | 12.01.2018прегледи 8490 коментарикоментари 0


Американската компания "Фейсбук" обяви, че въвежда голяма промяна в ползваната от над два милиарда потребители едноименна социална мрежа. Занапред в основната рубрика "Новини" (News Feed) ще се отдава предимство на снимки и публикации на семейството и приятелите, за сметка на съдържанието, публикувано от търговски марки, медии, известни личности и други страници, освен ако то не бъде подсилено под формата на реклама, съобщиха Ройтерс и Франс прес.
Това е най-голямата стратегическа реформа на съдържанието през последните години в социалната мрежа. Нейният алгоритъм досега приоритизираше съдържание, което сложните й компютърни алгоритми преценяваха, че ще провокира потребителя да хареса или коментира.
Марк Зукърбърг, 33-годишният съосновател на компанията, написа вчера в профила си, че целта вече не е такава и вместо това "Фейсбук" ще помага на потребителите си да имат "по-смислени социални контакти".
"Когато въведем това, ще виждате по-малко публикации на фирми, марки и медии", каза той.
"Фейсбук" и конкурентните му социални мрежи бяха залети от критики, че техните продукти засилват възгледите на потребителите по социални и политически въпроси. Компанията бе разкритикувана, че алгоритмите й може да са отдали приоритет на подвеждащи новини и неверни информации и по този начин е било повлияно на президентските избори в САЩ през 2016 г.
Промените няма да засегнат рекламите и вероятно ще нанесат удар върху бизнеси, които искат да се популяризират, без да плащат за реклама, отбеляза Асошиейтед прес.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg