Динозаври в LA

Динозаври в LA

mail12:10 | 08.07.2011прегледи 554 коментарикоментари 0

В апогея си преди 67 години Тиранозавър Рекс наистина е бил кралят на динозаврите - с дължината си от 12,8 м, с тежестта на скелета си от 450 кг той е бил най-голямото месоядно животно в природата. Тиранозавър Рекс е бил един от най-големите земни хищници в историята на света и един от тях нахлу в Лос Анджелис. Тиранозавърът Рекс Томас и няколко негови приятели, сред които и двама по-млади побратими, ще бъдат показани в новата Изложбена зала на динозаврите в Националния исторически музей в града. Експозицията се открива на 16 юли и включва някои от най-пълните скелети на динозаври, сглобявани някога, както и много истински динозавърски черепи. Динозавър от вида Трицератопс, на 66 милиона години, посреща посетителите на входа на залата. Той е сглобен от фосили, открити от собствения Динозавърски институт на Националния исторически музей на Лос Анджелис. 150-милиона годишен Стегозавър се бори с Алозавър, братовчед на Тиранозавър Рекс. Динозаври, които са живели в древните морета и са летели в небето през юрския период са изложени в залата. Показани са 300 фосила и 20 скелета на динозаври. Целта на изложбата е да разкрие на широката публика какъв е подходът на учените към големите въпроси на палеонтологията - какви са били динозаврите, какъв е бил светът им и какво се е случило с тях.

Още от рубриката