EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Десетки оплаквания на телефон 02 940 9400

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Десетки оплаквания на телефон 02 940 9400

mail09:30 | 08.08.2011прегледи 713 коментарикоментари 0


Инспектори на ИА „Автомобилна администрация” съставиха 21 акта след подадени сигнали на горещия телефон на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията.
166 сигнала за нередности в транспорта са подадени месец след пускането на горещия телефон 02 940 9400. Най-много оплаквания има в областта на автомобилния транспорт – 133. За някои от нередностите са подавани повече от един сигнал. Повечето нарушения са свързани с превозване на по-голям брой пътници от определения в документите на превозното средство; неспазване на маршрутните разписания; неспазване на времето за управление и почивки; неиздаване на карти на пътниците при извършването на специализиран превоз; неиздаване и не прикрепване на багажни разписки към всеки багаж; технически неизправности; недобре укрепени товари; без разрешително за извършване на таксиметров превоз на пътници; без лиценз за извършване на превоз на пътници.
В областта на железопътния транспорт са получени общо 33 сигнала, като най-често оплакванията са свързани с – повредена електрическа и климатична инсталация във влаковете; непочистени пътнически вагони; нередности, относно издаване на билети на пътниците от кондукторите; липса на места за спални вагони; закъснение на влакове.
Всички сигнали са разпределени веднага към отговорните дружества и администрации от системата на железниците, като са предприети незабавни действия. При един от случаите граждани подават сигнали на телефона за повредена електрическа и климатична инсталация на вагон от влака „Бургас Уикенд”. Тъй като не е било възможно да бъде поправена повредата по време на движение на влака, веднага след пристигането му неизправността на вагона е отстрана.  При част от обажданията гражданите не са подавали сигнали, а са търсили информация по различни теми, свързани с железниците. В тези случай те са получавали отговор веднага. До момента сигнали за нередности във водния транспорт не са подавани.
Телефонът 02 940 9400 и специалният интернет сайт www.transportinfo.bg, на които гражданите да подават сигнали за нередности в транспорта бяха представени на 6 юли 2011 г. от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски. Тази система е създадена по инициатива на министъра като част от предприетите мерки за подобряване на безопасността, контрола и обслужването в транспорта.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg