АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Големите намаления в Швейцария
Изправени пред протестите на потребителски асоциации големите швейцарски вериги решиха да намалят цените или да обявят разпродажба на някои от марковите продукти, чиито цени не отразяват печалбите от валутните курсове, след внасянето им в Швейцария, предаде Асошиейтед прес. Групата Denner положи началото миналата седмица, продавайки петдесетина продукта, сред които пелените за еднократна употреба Pampers и бръсначките Gillete, с намаление от 20 процента. Coop, втората по големина търговска верига в Швейцария, приложи по-радикален подход като намали цените на 95 продукта до изчерпване, преди да ги изтегли изцяло от рафтовете си. Става дума за всички продукти от гамата Киндер на Фереро, Студио Лайн на L'Oreal и ориза Uncle Ben's. Това намаляване цели да окаже натиск върху вносителите на тези марки, които не са отразили спада на еврото върху продажните цени на швейцарските дистрибутори. Според президента на швейцарската романска федерация на потребителите Моника Дюзон в Швейцария има продукти, които са 188 процента по скъпи от същите стоки във Франция и дезодорантът Рексона е сред тях.
Tweet |
|