АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Големи очаквания на издатели за iPad
11:20 | 01.04.2010
1442
коментари 0
Много издатели по всяка вероятност няма да осигурят достъп през iPad до продуктите си преди новият таблет на Apple Inc. да бъде пуснат по магазините в Америка, което се очаква да се случи тази събота, съобщава Reuters. Причината е, че Apple е поставил множество ограничения на своите партньори за осигуряване на достъп до устройството преди то да бъде официално пуснато в продажба.
И докато осигуряването на медийно съдържание е от решаващо значение за успеха на iPad - 9.7 инчовия таблет, който прилича на голям iPhone, Apple запазва в тайна плановете си.
Мениджъри от различни медии съобщават, че е трябвало да тестват предварително устройството или в офиса на Apple в Калифорния, или да приемат изключителни мерки за сигурност, ако имат желание да проведат тестовете на друго място.
„Беше ни предложена възможността да тестваме iPad в сградата, но условията за сигурност бяха толкова високи, че не си заслужаваше,” коментира издател, пожелал анонимност.
Въпреки ограниченията, таблетът на Apple е смятан за трансформатор на медийните компании, които дълго време се борят да направят пари от публикации в електронно съдържание, което повечето потребители очакват да получават безплатно или на много ниска цена.
Издателите на книги виждат нова възможност за получаване на права от електронните формати на продуктите си и да извлекат по-голяма полза, ако iPad се утвърди като конкурент на продукта на Amazon.com Inc. - Kindle.
| Tweet |
|







