EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Българският текстилен бранш в Истанбул

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Българският текстилен бранш в Истанбул

mail14:40 | 06.11.2014прегледи 824 коментарикоментари 0


Представители на повече от 30 български фирми- производители на облекло и текстил посетиха първото издание на голямото модно текстилно изложение Première Vision Istanbul*, което се проведе в CNR Expo, Истанбул. Това съобщиха браншовите организации. Събитието се провежда за пръв път в рамките на мрежата от събития Première Vision и събира модни професионалисти от Източна Европа и Близкия Изток два пъти годишно.
Изложението представя творчески, иновативни и качествени предложения за текстил и материали (платове, прежди, аксесоари и др.), както и текстилен дизайн. Експонатите са избрани от комисия, включваща доказани в сектора професионалисти от турски и световни компании.
На базата на шоу-концепцията на Première Vision ще бъдат установени специфични услуги и модна информация, адаптирана към особеностите на пазарите в района.
Участието на български фирми производителки на облекло и текстил на събития от ранга на Première Vision Истанбул е от голяма полза за развитието на сектора у нас. Тези изложения задават линията на модните тенденции в бранша, създават условия за бизнес партньорства и са важен фактор за успешното развитие на бизнеса.
На бизнес среща, организирана от Тошко Томов, ръководител на службата по търговско-икономически въпроси към Посолството на България в Истанбул, представители на Българската асоциация на производителите и износителите на облекло и текстил (БАПИОТ) и Браншовата организация за текстил и облекло (БОТО) обмениха опит и търговски контакти с турските колеги от Истанбулската асоциация на износители на облекло и текстил (ITKIB). Интересите на българския текстилен бранш представиха инж. Анастасия Симеонова - координатор проекти в БАПИОТ, Йордан Беловодски - изпълнителен директор на БОТО, Володя Стоянов - зам. председател и Илия Петров - член на УС на БОТО. От турска страна на срещата присъстваха генералният секретар г-н Джумхур Ишбракмаз и г-н Сюлейман Чакъролу – заместник-генерален секретар на ITKIB.
„Срещата с турските ни колеги и посещението на форуми от ранга на Première Vision са добрите практики, които ще осигурят възможност на българските производители на облекло и текстил да бъдат в крак със световните тенденции.” – каза инж. Анастасия Симеонова - координатор проекти в Българската асоциация на производителите и износителите на облекло и текстил - БАПИОТ. „Голямата част от българската текстилна продукцията е предназначена за износ, което ни задължава да бъдем конкурентноспособни на международния пазар не само като цена, но и като качество на продукцията. Това са двата ключа към разширяване участието ни и на българския пазар”, допълни тя.


*Première Vision е дъщерна фирма на Association Première Vision и GL Events Group, която днес организира над 30 модни събития в целия свят. Половината се провеждат във Франция, а останалите - в Ню Йорк, Шанхай, Сао Пауло, Истанбул, Брюксел и Барселона.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4163