EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Българските продукти на Кауфланд и Лидл

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Българските продукти на Кауфланд и Лидл

mail13:02 | 04.05.2020прегледи 7830 коментарикоментари 0


Общо 26 продукта на 6 вече наложени собствени марки на Kaufland се произвеждат от родни производители за българския пазар. Прясното и кисело мляко с марката K-Classic, които компанията предлага на местния ни пазар, например, са изцяло родно производство. Бройката се допълва и от продукти като айрян, крема сирене, месни свински специалитети, три вида трапезна вода и 8 вида безалкохолни напитки под марката San Terra, олио и други.

Компанията ще предложи собствена марка качествено прясно месо, а съвсем скоро предстои да представи и първата си национална собствена линия хранителни продукти само от български производители. Така родните производители, които работят по собствените марки на веригата за българския пазар, са вече над 30.

Качеството на тези продукти се гарантира чрез редовни проверки в над 10 сертифицирани международни лаборатории в Европа, а произведените в България собствени марки продукти се проверяват от акредитираната лаборатория Глобалтест, като млечните и месните продукти се тестват на всеки три месеца.

Продуктите притежават и международно признати сертификати, сред тях са: FSC за устойчиво стопанисване на горите и продукти с горски произход, продукти без GMO (non-GMO), без глутен (Glutenfrei), без лактоза (Laktosefrei) и без съдържание на животински съставки (Vegetarian и Vegan), продукти от яйца на свободно отглеждани кокошки (Free range-eggs), стандарт за устойчив риболов (MSC), био отглеждане и производство (Bio/Eco) и други.

В допълнение до края на май 2020 г. веригата замрази цените на над 1000 продукта от своите собствени марки като K-Classic, K-Bio, К-Take it Veggie, K-Free, K-Favorites и K-To Go. Още един начин, по който компанията гарантира на своите клиенти качествени продукти на добра цена.

Друга голяма верига Лидл България предлага за две седмици 100 % български розови домати, био краставици и свежи подправки за салатата – магданоз и копър. Освен вкусни и пресни, всички български плодове и зеленчуци, които се предлагат във веригата, са със световен сертификат, защото компанията изисква от своите доставчици да предлагат продукция от ферми със сертифицирани процеси по GLOBAL G.A.P. – най-популярният и разпространен стандарт за добри селскостопански практики в света, гарант за безопасно и устойчиво земеделско производство.

Създаден преди повече от 20 години, GLOBAL G.A.P. гарантира контрол на процесите на земеделското производство - от етапа на избора на семена или посадъчен материал през прибирането на реколтата и обработката на продукцията (сортиране, калибриране, пакетиране) до достигането й до клиента. Стандартът се фокусира върху осигуряване на безопасността на продукта, контрол върху пестицидите, опазването на околната среда, ефективна система за проследимост и осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд за работниците.

От 2018 година, Лидл България налага сертификата Global G.A.P. като задължителен стандарт и за родните доставчици на плодове и зеленчуци, като за 2 години, веригата е помогнала финансово и логистично на много от тях да получат сертификата.

Ежедневно веригата предлага над 100 вида свежи плодове и зеленчуци, а в разгара на пролетта във всички магазини на LIdl те могат да открият висококачествени пресни български плодове и зеленчуци – от зелени салати, краставици и пресен лук до български гъби и подправки, като вида и количеството им варират всеки ден, внасяйки разнообразие, свежест и здраве на трапезата ни.  


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg