EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

България на изложението в Лондон

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

България на изложението в Лондон

mail11:40 | 06.11.2014прегледи 737 коментарикоментари 0


Българският щанд привлече интереса на многобройни
чуждестранни посетители на среща на заместник-министъра на
икономиката и енергетиката Бранимир Ботев с представители на
британски и мултинационални медии. Това се посочва в съобщение
на МИЕ.
Събитието се проведе в рамките на международното
туристическо изложение World Travel Market в Лондон. Срещата на
националния ни щанд бе организирана със съдействието на
журналиста и говорител с дългогодишен опит Питър Лили.
По време на дегустациите, водени от
професионален сомелиер, качествените български вина впечатлиха
чуждестранните посетители. Вината представяха отделните винарски
региони и специфичните, стари български сортове: мавруд,
карловски мискет, рубин, памид и други, се допълва в
съобщението.
Представителите на водещи британски и мултинационални медии
имаха възможност да се срещнат с участващите български
туристически фирми и общински администрации.
Пред чуждестранните посетители страната ни бе представена
като атрактивна туристическа дестинация, както и като добро
място за инвестиции и реализация на техните бизнес идеи.
Акцент бе поставен и върху ключови за българския туризъм
продукти: вино и гурме туровете, богатото културно-историческо
наследство на страната ни и в частност тракийската цивилизация,
балнео и спа туризма, рехабилитацията и профилактиката на база
минералните извори. Всички тези отлично развити туристически
продукти, които предлага България, се радват на голям интерес
сред британските туристи.
Интерес към туристическия потенциал на България бе проявен и
от световния канал номер едно за туризма Travel TV. По желание
на медията Ботев даде интервю пред Виктория Албър Хорд. Акцент в
него бяха традиционно високите резултати, които постига
българската туристическа индустрия, и потенциалът на страната да
развива и петте глобални туристически продукта: морски,
планински, балнео и спа, културно-исторически и екотуризъм,
както и ускореното строителство на магистрали, разширяването на
летищата и инфраструктурата, подпомагаща развитието на туризма,
се отбелязва в края на съобщението на МИЕ.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg