АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Българите все по-често търсят потребителските си права
Българите все повече се интересуват от правата си, когато ползват стоки или услуги, и ако възникне проблем, търсят как да го решат. Това заяви в предаването "Преди всички" на БНР директорът на Европейския потребителски център Игнат Арсенов. Центърът организира семинар "Правата на потребителите по време на зимните почивки".
Според Арсенов е много важно хората да се информират предварително, за да нямат затруднения. Той даде съвети какво трябва да направят туристите, когато пътуват в страни извън Европейския съюз.
“Когато отиват извън Европейския съюз, предварително доста добре да се информират от посолства относно обменния курс на валутата, относно привички, обичаи в съответните държави, какви документи е необходимо да се носят. Нека много добре да помислят относно застраховките, да си вземат застрахователна карта, която предлага спешна помощ. Нека да знаят номер 112 в цяла Европа -спешен номер в случай на нужда. А, разбира се, могат да си направят, и дори така ние препоръчваме, допълнителна застраховка, която е за спасителни операции, тъй като те могат поради лошите метеорологични условия и трудната достъпност да са изключително скъпи”, обясни Арсенов.
Tweet |
|