EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Българинът гледа 15 продукта преди покупка

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Българинът гледа 15 продукта преди покупка

mail10:40 | 20.05.2011прегледи 1132 коментарикоментари 0


Платформа за онлайн търговия Aukro.bg стартира дългосрочна програма, с която да гарантира сигурността на своите потребители и качеството на предлаганите стоки. Затова от 26-ти май всички търговци ще трябва да отговарят на строго определени критерии, а контролът на предлагане ще бъде допълнително завишен. Въвежда се ръчното одобряване на търговци с условието те да бъдат активни, да гарантират качеството и произхода на стоките, както и да поддържат наличности.
Предлаганите до сега артикули втора употреба поетапно ще бъдат пренасочени към първата и най-голяма шопинг мрежа за социално пазаруване – Prodavalnik.com. Първите категории продукти, които от 26-ти май ще бъдат преместени, са мобилните телефони втора употреба, стоките с антикварна и колекционерска стойност, както и автомобилите и недвижимите имоти. Целта на предприетите от Aukro.bg действия е практически да се сведе до минимум броят на нелоялните търговци и опитите за измама. „Изследвахме отблизо поведението на нашите потребители онлайн”, разказва Огнян Лахчев, мениджър. “Оказва се, че българите разглеждат средно 15 продукта, преди да вземат решение за покупка. Те са и много взискателни клиенти – държат да купят точно това, което търсят. За тях решаващи са качеството, богатият асортимент, както и възможността бързо и лесно да намерят търсената стока. За да спестим времето на нашите потребители и да улесним избора им, решихме да се фокусираме върху предлагането само на нови продукти”, допълва той.
Следвайки навиците на българските потребителите да пазаруват импулсивно и уважавайки желанието им да закупят на момента предпочитаната стока, Aukro.bg отменя възможността за наддаване. Аналогично на пазаруването в онлайн магазина Amazon.com, всички стоки могат да се закупят веднага, без неудобството да се изчаква резултатът от проведен търг.
Нововъведенията ще улеснят купувачите в разгара на пазаруването за летния сезон. Най-търсените продукти в периода на абитуриентските балове са обувки, дрехи и бижута, а висок целогодишен интерес се отчита и към мобилните телефони и компютрите. Опитите за измама се оказват най-чести в категорията парфюми.

 


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4163