АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]


Завъртането на поточните линии става, благодарение на споразумението с китайската компания Pang Da.


Някои от тях продължават успешно битката за българския потребител, други не издържат на пазара, а трети тънат в забрава.


Проучването се провежда за девети пореден път у нас, по повод на новото издание на промоционалната програма Superbrands Bulgaria 2024/2025.


Клиентите избират отстъпките пред лоялността към марките. Повече от една трета (36%) от потребителите вече не вземат предвид конкретната марка при решения за покупка. Повече от половината (55%) от потребителите по света са загрижени за нарастващите разходи за живот.


Финансовата помощ за Гърция, вероятно е необходима за предотвратяването на криза, но въпреки това предупреждават, че тя „посява семената на по- сериозни проблеми в бъдеще”, отбелязват анализаторите от Morgan Stanley.


Специално брашно за козунаци „Брей!“ е 150-ият артикул от асортимента на българската собствена марка на Kaufland България. Продуктът беше представен от екипа на компанията навръх 5-ия рожден ден на бранда „Брей!“ и дни преди великденските празници.


Дневно на японския пазар се доставят по 1,5 млн. опаковки. А съгласно цитирани данни от проучване сред японците, продуктът е силно разпознаваем и добре позициониран в страната.


Швейцарският производител на какаови изделия "Линд унд Шпрюнгли" (Lindt und Sprungli) отново ще повиши цените през 2024 и 2025 г., за да се справи с поскъпването на какаото, предаде Франс прес. Компанията увеличи цените средно с 10,1 на сто през 2023 г.


Това се казва в американска дипломатическа телеграма, с която се е сдобил сайтът Уикилийкс.


"Индитекс" (Inditex), собственикът на "Зара" (Zara), отчете рядко наблюдаван спад на продажбите и печалбата на тримесечна основа, въпреки че най-голямата листвана на борсата компания за търговия на дребно в модния сектор обяви, че сезонът на празничното пазаруване е започнал добре, предаде Ройтерс.