EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

"Бизнесът среща бизнеса"- нова формула на Пловдивския панаир

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

"Бизнесът среща бизнеса"- нова формула на Пловдивския панаир

mail14:15 | 08.04.2010прегледи 1120 коментарикоментари 0


„Бизнесът среща бизнеса“ е новата формула, по която индустрията за човека ще се представи на Международния пролетен панаир, съобщава агенция Фокус.
Панаирът посреща своята 30-годишнина с концептуална промяна, осигуряваща по-успешно участие на фирмите от България и чужбина. Един от най-престижните форуми на леката промишленост в Югоизточна Европа ще се проведе от 11 до 16 май 2010 г. в Международен панаир Пловдив.
Досега изложението беше ориентирано към стоки и услуги за крайния потребител, но самите участници подсказаха, че е по-добре да се фокусира върху бизнес контактите, затова за първи път сменихме визията и начина за представяне на фирмите, обясни главният директор на панаира Иван Соколов. Такава е и тенденцията при големите панаири в Европа, които се ориентират към специализирана публика, за да се осигури по-добър пазар на стоките и услугите за масова употреба, както и на машините и технологиите за тяхното производство.
Новата формула „Бизнесът среща бизнеса“, съчетана с 30-годишните традиции на Пролетния панаир, гарантира по-голям ефект от участието във форума. В продължение на антикризисната програма, която започна през есента на 2009 г., и сега Международен панаир-Пловдив предлага на изложителите отстъпки за наемане на изложебни площи, достигащи до 50%. Това ще оптимизира разходите на изложителите, срещу които те ще получат по-добри възможности за представяне. Улеснението подкрепя предимно малките и средни фирми, които се оказаха доста активни по време на изложенията „Агра“, „Винария“, „Природа, лов, риболов“, „Феър Мото шоу“ и „Цветна пролет“ през февруари и март.
По традиция в рамките на Международния пролетен панаир се провеждат изложбите „Фудтех“ - за хранителни стоки и технологии, „Козметика“ - за парфюмерия и козметика, „Мебелтех“ - за мебели, машини и технологии, „Стройтех Пролет“ - за строителни материали, машини и технологии, „Хорека Пловдив“ - за оборудване за хотели, заведения и търговски обекти, BOATS & SPORTS EXPO – за яхти, лодки и екипировка за спорт и свободно време. И на ПРОЛЕТ 2010 ще присъстват Изложбата на общините, Зоната за бизнес консултации „Бизнес консултинг“, Салонът на изкуствата „Импресия“, ще се състои и поредното издание на единствения в света Международен конкурс за панаирен плакат, чийто съорганизатор е Международната асоциация на изложбената индустрия – UFI.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg