EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Белла България инвестира в Индонезия

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Белла България инвестира в Индонезия

mail16:12 | 20.10.2023прегледи 594 коментарикоментари 0


„Белла България“ и индонезийската компания PT Garuda Mitra Utama (GMU) подписаха меморандум за търговско и инвестиционно сътрудничество по време на Индонезийско-европейския бизнес форум, който се провежда под патронажа на министерството на външните работи на Индонезия.

Българо-индонезийската инвестиция е на обща стойност 72 млн.щ.д. За развитието на областта на снабдяването със суровини за период от четири години са планирани 34 млн.щ.д., а 38 млн.щ.д. – за създаването на съвместно предприятие за преработка на месо в Индонезия.

„Белла България“ притежава първата и единствена в Европа фабрика за производство на индонезийския деликатес ренданг-паданг. Компанията е стратегически партньор на посолството на Индонезия в България по  програмата Indonesia: Spice Up the World. Н.П. Иван Богананта определи сътрудничество между „Белла България“ и GMU като продължение на създаването на фабрика за ренданг-паданг в България. Н.П. Петър Андонов определи „Белла България“ като отличен пример за високата конкурентоспособност на българската месопреработвателна индустрия в глобален мащаб.

„Белла“ притежава бази за производство и дистрибуция на храни в България, Гърция, Румъния и Унгария. Развивайки активно дейността на фабриката за ренданг-паданг в Пловдив кумулирахме знания и опит, които искаме да реализираме в много по-голям мащаб в Индонезия. Анализите на пазарите и на вкусовите предпочитания на потребителите в южното полукълбо показа потенциал за бизнес растеж в сферата на месопрерабоката в Индонезия и ниши за нови играчи на пазарите“, коментира по повод сделката главният оперативeн директор на българската компания Димитър Митев.

„Това е проект, при който индонезийската компания за първи път ще работи с европейска компания и ще има възможност да произвежда продукти по традиционни рецепти с подправки и билки, които са част от културното наследство на Индонезия“, коментира директорът на PT Garuda Mitra Utama Хендро Сантосо.

Българо-индонеийският ивестиционен проект се реализира в рамките на програмата „Рендангът навлиза в Европа“ - част от поредицата програми под марката Indonesia: Spice Up the World, стартирани от индонезийския президент Джоко Уидодо.

Проектът се очаква да окаже значителен принос към развитието на икономиката на Индонезия чрез нови възможности за заетост и насърчаване предлагането на индонезийските продукти на пазарите по света.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg