EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Безплатно пазаруване срещу лични данни предлагат в Испания

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Безплатно пазаруване срещу лични данни предлагат в Испания

mail09:52 | 25.01.2010прегледи 762 коментарикоментари 0


В Барселона работи магазин, който раздава на клиентите си продукти безплатно срещу предоставяне на лични данни, информира германският вестник "Цайт", цитиран от БТА.
Чрез тази система производителите се надяват да опознаят по-добре желанията на клиентите.
Предложението звучи твърде хубаво, за да е истина - в магазин в Барселона всеки клиент може да получи десет нови продукта месечно "безплатно". За да се възползва от офертата клиентът трябва да представи личната си карта, да се регистрира на сайта kimod.com и да плати клиентска такса от 5 евро за шест месеца.
"Донякъде съм разочарована, изборът е доста ограничен", казва 21-годишната Нагоре Кастильо Наваро.
В пазарската кошница на младата жена има чипс, пилешки бульон и шоколадов сладкиш, срещу които тя е предоставила свои лични данни като електронна поща, възраст и адрес. Според Нагоре това не е проблем. "Така или иначе представям тези данни навсякъде", посочва тя.
За компанията собственик  - фирмата за пазарни проучвания Guia de las tendencias (от испански "Пътеводител на тенденциите" - бел. ред.) - магазинът Esloultimo е печеливш бизнес.
Чрез магазина компанията предлага на производителите платформа, на която да представят и изпробват нови продукти, за да установят кои от тях биха могли да се наложат на пазара. За тази цел производителите предоставят безплатно продуктите си,
които не могат да бъдат намерени на друго място. Клиентът може да избира сред 50 стоки, които се регистрират на касата и се показват на сайта на компанията.
Приходите от клиентската такса пък са достатъчни за покриване на разходите за наем на магазина, заплати на персонала и транспорт на стоките.
Магазинът работи като съгласувана схема за проучване на пазара. В списъка на компаниите, които изпробват реакцията на пазара към техните продукти чрез Esloultimo са известни марки като Playboy, Danone, Cadsbury, Hewlett-Packard Co. или Pepsico.
Производителите печелят най-вече от рекламата, правена чрез отзивите на самите клиенти.
За всеки закупен продукт Guia de las tendencias предоставя на компанията производител профила на клиента, както и данни като пол, възраст и адрес. 



 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg