EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Безплатната автобусна линия „Витоша“ закрита

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Безплатната автобусна линия „Витоша“ закрита

mail09:10 | 27.09.2011прегледи 796 коментарикоментари 0


Тази неделя /25 септември,2011/ беше последният ден, в който гражданите на София можеха да се възползват от безплатната автобусна линия „Витоша“, финансирана от Лидл България.
Линията стартира на 18 юни, като за това време превозваше безплатно жителите и гостите на столицата в отсечката от Стадион „Васил Левски” до „Златните мостове” през уикендите и празничните дни (общо 32 дни). Маршрутът включваше тръгване от стадион „Васил Левски” на два автобуса, съответно в 9.00 и 10.00 часа. В обратната посока от „Златните мостове“ - тръгване в 16.00, 17.00 и 18.00 часа. Освен началната и крайната спирка бяха осигурени и две междинни - на бул. „Гоце Делчев” и на „Дендрариума”.

„Радваме се, че линията събуди такъв интерес от страна на жителите и гостите на София. Надяваме се, че сме помогнали повече хора да имат достъп до Витоша и да използват възможността да живеят по-здравословно.“ коментираха от компанията.  „Витоша е част от емблемата на нашия град и повече хора трябва да имат достъп до нея. За нас тази инициатива на Лидл е белег за положителното и социално-отговорното отношение, което трябва да има бизнесът в България“ коментира г-н Тома Белев, директор на Природен парк „Витоша“, при официалното представяне на линията.
След организирания на 04.06.2011г. в Борисовата градина Детски футболен празник, това е втората инициатива на Лидл, включена в програмата за корпоративна социална отговорност „Грижа за София”.
Лидл стъпи в България през ноември миналата година, като отвори едновременно 14 магазина в 11 града. През тази година разрастването на веригата продължава, обхващайки все повече градове.
Чрез изключително доброто съотношение между качество и цена, с внимателно подбраните удобни за клиентите локации на търговските обекти, бързото и любезно обслужване на касите, Лидл се стреми да заеме стабилно и дълготрайно водещо място в предпочитанията на клиентите на пазара на хранителни стоки в България.
Германската търговска верига Лидл оперира с над 9000 магазина в 25 европейски държави. Уникалната комбинация от най-високо качество и ниски цени на хранителните продукти доведе до забележителен успех в цяла Европа.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4161