EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Американците купуват по- малко списания

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Американците купуват по- малко списания

mail12:17 | 08.02.2011прегледи 453 коментарикоментари 0


Продажбите на списания по павилионите и в търговските обекти за продажби на дребно през втората половина на 2010 г. са се понижили с по-бърз темп спрямо първата половина на годината, предаде Асошиейтед прес.
За периода от юли до декември продажбите са намалели със 7,3 процента на годишна основа до 32,7 милиона копия. През първата половина на миналата година спадът бе с 5,6 процента до 32,5 милиона копия, а през второто тримесечие на 2009 г. - с 9 процента.
Продажбата на единични печатни копия е важен критерии за състоянието на сектора, отбелязва АП. Редица издания предлагат абонаменти с големи отстъпки, така че продажбите на единични броеве на пълната цена е по-добър показател за състоянието на списанието.
Броят на списанията, платени чрез абонамент, през втората половина на миналата година се е понижил с 1,2 процента до 263 милиона. Общите продажби са се свили с близо 1,2 процента до около 308,4 милиона копия.
Продажбите на списания намаляха в периода на рецесията, но секторът понася загуби и от безплатните материали, които могат да се намерят в интернет, включително онлайн версии на списания и вестници, както и блогове.
През втората половина на 2010 г. най-продаваното списание остава "Космополитън" на издателство Hearst, въпреки че продажбите на единични печатни копия са се понижили с 10,7 процента на годишна основа до около 1,6 милиона копия.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg