EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Webit 2011 започна в София

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Webit 2011 започна в София

mail10:10 | 27.10.2011прегледи 775 коментарикоментари 0


Над 5 000 посетители от над 45 държави присъстват на открития тази сутрин в Интер Експо Център-София двудневен форум Webit 2011. Конгресът се превърна за пореден път в място за среща на топ професионалисти от световната дигитална индустрия и позиционира България като притегателен център на специалистите в областта, което прави страната ни инвестиционна дестинация за най-големите дигитални брандове в света. Разпродадената седмица преди събитието Главна сцена беше препълнена в очакване на лектори като Рик Кели, Директор Продажби във Facebook; Марвин Лиао, Търговски директор за Европа, Средния Изток и Африка в Yahoo!; Марк Бресел, Вицепрезидент глобален маркетинг в Microsoft Advertising; Сергей Петренко, Изпълнителен директор на Yandex Украйна.
„Мисията на Webit е да развива дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа“, заяви Пламен Русев, Председател на Борда на е-Академия, Почетен Посланик и член на Почетния Борд на Посланиците на Webit, непосредствено след откриването на събитието. „Размерът на българския пазар е все още сравнително малък на фона на общата дигитална карта в Европа, но това не попречи Webit да доведе за поредна година в София едни от най-актуалните и компетентни световни имена в бранша и да ги срещне с професионалисти от България и още 45 страни“, добави още той.
През 2011 г. на българския пазар са били вложени около 20 милиона евро в дигитални рекламни кампании. Според Пламен Русев и е-Академия, очакванията са, че тези инвестиции ще достигнат до 30 милиона евро през настоящата година. Въпреки този завиден ръст, рекламодателите в България все още заделят малък процент от бюджетите си за дигитални кампании – едва 7% на фона на характерните 10-15% за останалите страни в Централна и Източна Европа.
Това, което вълнува бранша, е как се измерват активностите в Интернет. Именно на това са посветени и предстоящите тази вечер Първи Webit награди за ефективност в дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа, които ще отличат най-добрите дигитални кампании в 12 различни категории. За престижните отличия се състезават претенденти от 22 държави от региона.
Интензивната програма на Webit през първия ден от конгреса за пръв път включваше събития, посветени на дигиталния криейтив и онлайн гейминг индустрията. Сърцето на Webit отново бе Главната маркетинг сцена, която предложи теми като: управление на новото дигитално пространство, анализ на Интернет и онлайн рекламния пазар в Централна и Източна Европа, еволюцията на е-маркетинга и други.
Webit продължава и утре, 27 октомври, в Интер Експо Център-София.

 

 


 


Тагове: webit, начало
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg