EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Nestle навлиза в Испания чрез опита си от Русия

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Nestle навлиза в Испания чрез опита си от Русия

mail14:15 | 21.09.2010прегледи 1099 коментарикоментари 0


За да повиши продажбите си в различни страни от Европа Nestle ще прибегне към технологии, които по- рано са били разпространени предимно в развиващите се страни, съобщава Financial Times.
Това, което ще бъде маркетингова иновация в Испания, Гърция и Ирландия, отдавна е обичайна практика в Тайланд и Русия например, а именно Nestle се опитва да достигне до клиентите, като внимателно проучва техните разходи и предлага по- малки опаковки от своята продукция, както и такива, които могат да се използват многократно.
На жаргона на хранително - вкусовата промишленост подобен подход има собствено название - продукти, насочени към масовия потребител. За първи път тази стратегия е приложена в Азия и в някои страни от Южна Африка, след което е разпространена и в други развиващи се страни от други региони. Пример за това са опаковките на Nescafe и на Carte Noir за една чаша кафе или малките пакети чипс. Специално за руските потребители са били разработени опаковки от подправки, които се разпространяват с пакети за приготвяне на една вечеря. В Европа в момента на потребителите се предлагат големи опаковки на различни подправки, предназначени за многократно приготвяне на храна. Затова и директорът по продажбите на Nestle в Европа Лоурент Фрески възнамерява да въведе подобна практика и в Испания.
Другата идея на Nestle  е да създаде опаковки и продукти, които да бъдат насочени към хора от различни възрасти и етнически произход.



 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg