EUR 1.9558
USD 1.8361
CHF 2.0130
GBP 2.2896
CNY 2.5369
you tube
mobile version

Mtel и bob на лов за абонати

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Mtel и bob на лов за абонати

mail18:01 | 13.10.2011прегледи 3327 коментарикоментари 5


Мобилният оператор Mtel днес представи новия си бранд bob, което означа best of both – best price and biggest network. От компанията казват, че ще привличат клиенти с атрактивен тарифен план без месечна такса, без дългосрочни договори и без скрити условия. При активиране на bob клиентът получава стартов пакет със 150 минути и 150 SMS към всички мрежи в страната само за 14,90 лева.
Новият бранд стъпва в България с национално покритие на магазинната си мрежа - 55 търговски обекта на bob в 40 града отварят врати днес. Голяма част от тях се намират във веригите на Т-Маркет и Кауфланд. Появата на новата телеком марка беше съпътствана от атрактивна тийзър кампания, която привлече вниманието на хиляди хора. Синият цвят е акцентът в новия бранд bob, а цветът, с който той ще се наложи на телеком пазара, е черният. Това стана ясно в деня на премиерата.
Юридическото лице, което стои зад новия бранд, е Мобилтел ЕАД, но екипът, който развива и менажира bob, ще търси самостоятелно присъствие на продукта на пазара и максимално разграничаване от марката М-Тел.

Андреас Майерхофер, изпълнителен директор на "М-Тел" обясни, че 24 % от българските потребители предпочитат да ползват стандартните мобилни услуги и не биха заплащали за допълнителни. Последните проучвания отчитат още, че продаваните телефони са смартфони. 1/3 от българите са добре информирани и използват иновации. Те са основно мъже на възраст между 20 и 29 години. 69 % от потребителите на Интернет участват всекидневно в социални мрежи. Те всеки ден изпращат и получават имейли. 70 % ползват мрежата, за да се сдобият с информация онлайн, а 67 % за да свалят данни. 20 % от потребителите пък заявяват, че могат и без мобилни телефони.

Услугата "bob" обаче е предназначена за обикновения потребител. Според данните на същото проучване, 85 % от българите казват, че ходят в магазините, само ако обслужването е отлично, а 50 % прекрачват прага на търговския обект вече направили своя избор. "Мобилтел" ориентира търговската си политика изцяло според потребителските нужди. Затова и с представянето на новия бранд, Андреас Майерхофер увери, че потребителите ще получават навреме своите сметки. Клиентите плащат само това, което са потребили.
Защо операторът пусна четвърти продукт за годината? Обяснението вероятно е в два елемента.
В края на август мобилният оператор съобщи, че броят на абонатите му са се увеличили с 1% до 5,241 млн. души през Q2 на 2011 г., но приходите на компанията са намалели със 7,9% на годишна база – до 130,5 млн. евро в сравнение със 141,7 млн. евро за същия период на предходната година. Очевидно оперативните разходи са повлияни от поглъщането на двата локални оператора „Спектър Нет“ и „Мегалан“. Печалбата преди данъци и амортизации е намаляла с 43,5%, достигайки 18,9 млн. лв.
За Q2 е намаляло потребление на клиентите на договор, а  засилената конкуренция доведе до спад на приходите от трафик и месечна такса.
Втора причина за пазарната активност е решението за намаляване таксите за терминиране в България, които стават актуални от януари 2012 г. Да припомним, че тази такса е разход, който един оператор плаща, когато негов абонат се свързва с абонат на друг мобилен оператор.


 


Тагове: мтел, продукт
 
Коментари
 
Криси - 18-10-2011 г. 21:59:35

може би идеалния план за пенсионерите в бг, за които никои не мисли.

Вито - 18-10-2011 г. 21:44:24

Кога ще го пускат тва ?

релефа - 18-10-2011 г. 21:17:19

za tiq deto ne vi trqbvat izmisleni funkcii e tva e istinata pichove.

бусо - 18-10-2011 г. 21:03:01

има бъдеще ама е много важно как ще си изиграят картите от Bob.

Karla - 18-10-2011 г. 19:21:22

боб или леща се тая. важното е, че цените са доста добри.

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 4101