EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Kaufland с лимитирана серия от рециклирана пластмаса

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Kaufland с лимитирана серия от рециклирана пластмаса

mail16:45 | 24.09.2021прегледи 910 коментарикоментари 0


Kaufland България предлага лимитирана серия продукти за дома, произведени от рециклирана пластмаса. Предложенията са в контекста на стремежа на компанията да развива устойчив асортимент и част от нейните ангажименти по стратегията RЕset Plastic*. Всички продукти от серията са налични в хипермаркетите на Kaufland в цялата страна от 20 септември и са до изчерпване на количествата.

Колекцията включва кош за пране, сгъваема касетка, органайзери и кутии за съхранение с различни форми и размери. Продуктите са изработени от събрани и рециклирани пластмасови опаковки, които са изхвърлени от домакинства. Екологичната компания в групата Schwarz – PreZero събира пластмасовите отпадъци, които се почистват, настъргват, след което се стопяват и преработват в пластмасов гранулат. Той се използва за производство на нови висококачествени продукти, каквито са и кутиите за съхранение и организиране на пространството в дома.

Това е третата подобна серия продукти, произведени с грижа за бъдещето и природата, които верига представя на пазара. През пролетта Kaufland предложи продукти за домашни любимци, изработени от PET бутилки, а през 2020 г. компанията стана първата търговска верига в страната, която предложи на потребителите колекцията с устойчиви спортни стоки Newcential, произведена също от рециклирана пластмаса. Те бяха налични отново в асортимента на Kaufland и през март тази година.

Инициативата е поредна стъпка от 360-градусовата стратегия за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, която Kaufland България прилага. Стратегията е създадена и разработена от Schwarz Group, част от която е Kaufland, и предвижда конкретни мерки за предотвратяване използването на пластмаса, повече рециклиране и производство на по-устойчиви опаковки за продуктите. Компанията се ангажира до 2025-а да намали пластмасата с най-малко 20% и да направи максимално  рециклируеми 100% от опаковките на собствените марки продукти.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg