АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
JYSK България открива нови магазини у нас



Скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи
новата си колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и бъдещите
си планове за развитие в страната.
В колекцията градински мебели 2025 продуктите за сезон пролет/лято са
вдъхновени от новите тенденции DRYLANDS и NOMADE, които отразяват
стремежите и тревогите на съвременното общество. Светлите и зелени нюанси за
открито заемат централно място в колекцията.
DRYLANDS постига баланс между форма и функция, където простотата
съжителства с текстура, топлина и луксозна атмосфера. Различни видове камък са
на мода, заедно с полирани повърхности, дърво и набраздено стъкло.
Графичните
елементи играят централна роля, като слънцето, добавящо препратки към лятото, и
използването на рибите за графики, вдъхновени от природата. Контрастът се
намира в смесването на по-тъмни основни цветове с бяло, черно и тъмно маслинено
с жълти и лимонени тонове.
NOMADE е вдъхновена от свободолюбивата същност на бохемския живот и смесва
различни стилове, цветове и размери. Крайният резултат е дизайн, който говори на
универсален език и разказва историята за това кои сме и откъде идваме.
NOMADE
комбинира различни тонове, за да се подчертае значението на петролните и
розовите нюанси. Топлата основа придава баланс, а сезонните цветове внасят
светлина и яркост в по-тежките, по-тъмни тонове.
Маслинено зеленото е в центъра на новите колекции. Комплектът за отдих TEGLUM
предлага стилни възможности за отдих, докато подреждащите се столове
INGSTRUP предлагат практично решение за хранене на открито. Иновативните
дизайни с въжета и плетени нишки заемат централно място в новите колекции.
“JYSK продължава да следва философията на своя основател и 46 години след
като Ларс Ларсен стартира този успешен бизнес, компанията все още е водена
от желанието си да се развива и да предоставя все по-добри продукти и услуги
на своите клиенти. За по-малко от година успяхме да стъпим на два нови
континента - Южна Америка и Африка, да затвърдим позициите си в Европа и да
дадем възможност на жителите на 50 държави да се докоснат до концепцията
hygge като начин на живот. Пожелаваме си тази приказка, чието начало е
поставено през 1979 г. в Дания, да продължи да носи уют и топлина на още
повече любители на скандинавския дизайн.”, каза Мартин Фин Ааманд, Head of
Communiciations and PR, JYSK.
“Продължаваме разширяването си в България и това означава откриване на нови
позиции и предлагане на много кариерни възможности за нашите колеги.
Обещанието ни към служителите на JYSK е „Донесете отдаденост, срещнете
се с възможности“.
Tърсим нови колеги, които имат желание за растеж,
отдадени са и са готови да учат и да се развиват, за да могат да направят
следваща стъпка в кариерата си. За да бъде експанзията ни устойчива, ние
вярваме в това да помагаме на служителите да бъдат все по-добри всеки ден и
им предлагаме различни програми за развитие, като Програма за таланти,
Програма за стажант-мениджър на магазини и Програма за стажант-мениджър
на регионални мениджъри. Всеки, който обича да работи с хора и иска кариера в
търговията на дребно, ще намери много възможности в JYSK.“, сподели Яна
Василева, HR бизнес партньор, JYSK България.
Плановете за развитие на JYSK България до края на следващата финансовата
година.
И тази година JYSK България успешно следва стратегията си за отваряне на поне 5
нови обекта годишно, като от началото на 2025 г. до сега бяха открити 4 обекта: в
Равда, Велинград, Ботевград и Петрич.
Предстои да бъдат отворени още 3 нови
магазина – на 15 май в град Бургас, а по-късно през годината още един обект в
София и един в Козлодуй.
В края на този месец магазинът в Пловдив, който
понастоящем се намира в Retail Park Raykov, ще бъде преместен в Park Maxx. В
рамките на 2025 г. още 5 от обектите на JYSK ще бъдат модернизирани до
концепция 3.0.
Фокусът на веригата у нас за следващата финансова година ще е следването на
стратегията за откриване на минимум 5 нови магазина и модернизирането на още
толкова. През есента предстои и отбелязването на 20-годишнината на JYSK
България, по който повод веригата подготвя множество изненади за своите клиенти.
От продуктова гледна точка, фокус ще са матраците, като предстои обновяване на
студиото за матраци и добавянето на още артикули, съобразени с очакванията на
българските потребители.
Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите
за веригата на глобално ниво. Към момента за 2025 г. трите най-купувани категории
в България са мебели за дома, градинско обзавеждане и домакински стоки. Най-
голямо увеличение на продажбите към момента за тази година се наблюдава при
мебели за дома, баня и спално бельо – средно с около 20% ръст на категория.
От
летните колекции най-продавани са подреждащите се столове Leknes, Lervik и
Gudhjem, както и комплектите за отдих, където JYSK България е с най-богатия
асортимент на българския пазар. Най-предпочитаните комплекти за отдих са Vonge,
Hornslet и Aggestrup.
От стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 57 обекта,
включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 750 служителя.
Увеличава се удовлетвореността на служителите в JYSK България.
Проучване за удовлетвореността на служителите в JYSK България – ESS, показва
сериозно увеличение на степента на удовлетворение, спрямо резултатите от
предишната година. В ESS 2025 са взели участие всички служители в JYSK
България, като по всички показатели се отчита ръст с минимум 3 пункта.
Удовлетворението от условията на работа се е увеличило до 83 от 100 пункта,
лоялността се повишава до 90 от 100 пункта. Ценностите на компанията са оценени
с 89 от 100 пункта, репутацията с 90 от 100 пункта. Проучването е направено сред
всички служители на JYSK в магазините, дистрибуторските центрове и офисите на
веригата.
Експанзията на JYSK в глобален мащаб.
За своето 46-годишно развитие веригата JYSK има над 3 500 обекта в 50 държави в
света, в 29 от които оперира директно, а в останалите 21 – посредством свои
франчайзи. Само за последната финансова година компанията отваря над 137 нови
магазина.
От началото на 2025 г. скандинавската верига обяви плановете си за
изграждане на дистрибуционен център в Испания, който трябва да е готов до 2028 г.,
отварянето на обект 100 в Италия, първи магазин в Уругвай, откриване на
технологичен хъб в Португалия.
Тази година, в рамките на само два месеца – април и май, JYSK стъпи и на нови два
континента, откривайки първите си магазини там – Уругвай в Южна Америка и
Мароко в Африка.
От 2023 г. скандинавската верига JYSK е и на турския пазар, като до днес веригата
откри общо 5 свои магазина там. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, а
дейностите на JYSK в Турция се координират от регионалната организация JYSK
Румъния, България и Турция.
Tweet |
|