АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
H&M, Inditex – най-активните търговски вериги
Интересът на търговците към моловете се запазва, това показва анализ на Forton International, консултантска фирма за недвижими имоти и стратегически партньор за България и Македония на глобалната компания Cushman & Wakefield. Отворилите проекти в последните 12 месеца бяха с близка до пълна заетост.
H&M беше най-активната търговска верига. В края на 2012 г. H&M откри магазин в Пловдив, а през първото тримесечие – в търговския център „Галерия Стара Загора“. Най-големият представителен магазин на компанията в страната ще бъде в Paradise Center, също както и на марките на конкурента Inditex, най-големият моден търговец в света.
„Най-голямо значение за успеха на един мол имат разнообразието и присъствието на силни марки. Големите брандове привличат потребители. Около тях се групират и по-малките търговци“, казва Росен Генев, мениджър „Търговски площи“ в агенцията.
„По-големите проекти се оформят като регионални центрове, които привличат клиенти не само от съседните квартали, а от целия град, както и от други населени места. По-малките проекти вероятно ще изгубят част от посетителите си и ще трябва да се адаптират към по-ефективно обслужване на населението в непосредствена близост – било чрез предлагане на повече услуги или чрез промяна на предназначението на част от площите“, коментира Росен Генев.
Tweet |
|