EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

H&M, Inditex – най-активните търговски вериги

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

H&M, Inditex – най-активните търговски вериги

mail08:20 | 27.03.2013прегледи 928 коментарикоментари 0


Интересът на търговците към моловете се запазва, това показва анализ на Forton International, консултантска фирма за недвижими имоти и стратегически партньор за България и Македония на глобалната компания Cushman & Wakefield. Отворилите проекти в последните 12 месеца бяха с близка до пълна заетост.
H&M беше най-активната търговска верига. В края на 2012 г. H&M откри магазин в Пловдив, а през първото тримесечие – в търговския център „Галерия Стара Загора“. Най-големият представителен магазин на компанията в страната ще бъде в Paradise Center, също както и на марките на конкурента Inditex, най-големият моден търговец в света.
„Най-голямо значение за успеха на един мол имат разнообразието и присъствието на силни марки. Големите брандове привличат потребители. Около тях се групират и по-малките търговци“, казва Росен Генев, мениджър „Търговски площи“ в агенцията.
„По-големите проекти се оформят като регионални центрове, които привличат клиенти не само от съседните квартали, а от целия град, както и от други населени места. По-малките проекти вероятно ще изгубят част от посетителите си и ще трябва да се адаптират към по-ефективно обслужване на населението в непосредствена близост – било чрез предлагане на повече услуги или чрез промяна на предназначението на част от площите“, коментира Росен Генев.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg